Csendes Percek október 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 22., P, 03:41:02 CEST

                       2010. október 22. péntek

Mt 11,25-28.

25 Abban az időben megszólalt Jézus, és ezt mondta: "Magasztallak,
Atyám, menny és föld Ura, mert elrejtetted ezeket a bölcsek és
értelmesek elől, és felfedted a gyermekeknek. 26 Igen, Atyám, mert így
láttad jónak. 27 Az én Atyám mindent átadott nekem, és senki sem ismeri
a Fiút, csak az Atya, az Atyát sem ismeri senki, csak a Fiú, és az,
akinek a Fiú akarja kijelenteni. 28 Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik
megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek."

                           A HIT AJÁNDÉKA

Jézus mondta: Amit a sötétségben mondok nektek, azt a világosságban
mondjátok el; amit fülbe súgva hallotok, azt a háztetőkről hirdessétek.
(Mt 10,27)

Ateistaként nőttem fel, ateista nevelést kaptam otthon, az iskolában és
az egyetemen. Két diplomát szereztem a természettudományok területén
(orvosi és biológusi), és szilárd meggyőződésem volt, hogy Isten a
tanulatlan emberek találmánya. A kórházban, ahol dolgoztam, voltak
keresztyének a kollégáim között, de ők titkolták, hogy hisznek
Istenben. Az egyetlen, akivel a vallásról beszélgettem, egy nővér volt.
Ő tartotta nekem az első órát a keresztyén hitről. Akkor először
kezdtem el gondolkodni, hogy mi ateisták esetleg tévedhetünk.
Az ismerősömnek köszönhetően 60 évesen befogadtam Krisztust a szívembe,
megkeresztelkedtem és keresztyén lettem. Hirtelen felfedeztem egy egész
világot, amely korábban teljesen ismeretlen volt a számomra.
Amikor elköltöztem a Krasznodarban lévő Yuzhni nevű faluba, egyedül
éreztem magam. Isten elvezetett egy új gyülekezetbe. Keresztyén
barátokra leltem, és többé nem voltam magányos. Később elkezdtem
bibliaórát tartani, ahol a gyülekezeti tagoknak az evangéliumról és
Jézusról beszéltem. Most azon tűnődöm, hogy korábban hogyan élhettem
Isten nélkül?

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy megváltottál minket a Jézus
Krisztusba vetett hit által, és köszönjük annak az örömét, hogy
keresztyének lehetünk. Ámen.

A Krisztusba vetett hit egy teljességgel új világra nyit ajtót.
Galina Vyugova (Krasznodar, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK AZ ATEISTÁKÉRT!