Csendes Percek október 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 16., Szo, 03:41:02 CEST

                      2010. október 16. szombat

Ézs 40,28-31.

28 Hát nem tudod, vagy nem hallottad, hogy örökkévaló Isten az ÚR? Ő a
földkerekség teremtője, nem fárad el, és nem lankad el, értelme
kifürkészhetetlen.
29 Erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi.
30 Elfáradnak és ellankadnak az ifjak, még a legkiválóbbak is
megbotlanak.
31 De akik az ÚRban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a
sasok, futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.

                      FELETTÉBB DIADALMASKODNI

De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket.
(Róm 8,37)

Kórházi lelkész vagyok, és nem olyan régen meglátogattam egy beteget,
aki már jó ideje kórházunkban gyengélkedett. Amint beléptem a
kórterembe, nagyot sóhajtva mondta: "Az orvos nem régen járt nálam, és
nem voltak igazán jó hírei."
Megkérdeztem tőle, mit mondott. Szomorú, csüggedt hangon azt felelte,
hogy a sebész komolyabb műtéti beavatkozást helyezett kilátásba. Tudom,
hogy az Úr nem hagy erőmön felül kísérteni (1Kor 10,13), - tette hozzá
- de nem tudom, hol találom azt az erőt, amivel mindezt elhordozhatom.
A római levél kijelentésére emlékeztettem, hogy Krisztusban felettébb
diadalmaskodunk, és életünk eseményeitől függetlenül nem vagyunk
bezárva kizárólag csak saját korlátaink közé. Ha élethelyzetünket
átadjuk Istennek, és bizodalmunkat Krisztusba vetjük, bízhatunk Isten
nehézségeken átvezető végtelen szeretetében és erejében.
Pár pillanat múlva azt mondta: Így van, és ugye mindezt nem kell
egyedül végigcsinálnunk? Azután együtt imádkoztunk Istenbe vetett
bizodalomért és erőért.

Imádság: Drága Urunk, segíts nehézségeinkkel teljes mértékben rád
hagyatkozni, és segíts bízni benned, hogy legyőzhessük félelmeinket.
Ámen.

Bármennyire félelmesnek is tűnik a helyzetünk, Krisztus mindenben
megerősít.
Timothy Hastings (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A NAGY FESZÜLTSÉGEK ALATT LÉVŐKÉRT!