Csendes Percek október 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 11., H, 03:41:02 CEST

                       2010. október 11. hétfő

Jak 5,13-16.

13 Szenved-e valaki közöttetek? Imádkozzék! Öröme van-e valakinek?
Énekeljen dicséretet! 14 Beteg-e valaki közöttetek? Hívassa magához a
gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte, és kenjék meg olajjal az Úr
nevében. 15 És a hitből fakadó imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr
felsegíti őt, sőt ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. 16 Valljátok
meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy
meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének.

                           A FELSŐ SZOBA

Mert ahol ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben: ott vagyok
közöttük. (Mt 18,20)

Van egy nagyon kedves barátnőm, Priscilla, akit nem láttam az azóta
eltelt sok év alatt, amióta férjemmel egy új városba költöztünk. Minden
egyes reggel, amikor áhítattal olvasom a Csendes Perceket, (az angol
nyelvű kiadás címe: The Upper Room, jelentése: A felső szoba) kedves
emlékek jutnak eszembe barátnőmről. Templomunk "felső szobájában"
találkoztunk sok-sok évvel ezelőtt egy forró nyári estén, amikor más
egyháztagokkal együtt a szünidei bibliatáborra készültünk. Ha később
kérdezték, hol találkoztunk, mindig szerettük azt mondani, hogy a
"felső szobában" (Lk 22,12).
Az évek során, ahogy barátságunk mélyült, közös imádkozásaink egyre
értékesebbé váltak számomra. Priscilla megtanított, hogyan imádkozzam
teljesen spontán módon. Ha valamelyikünknek szüksége volt imádságra,
Priscilla egyből azt mondta: "Anne, imádkozzunk!" Kezdetben ilyesmit
feleltem: "Épp itt? Épp most?". Ő mindig a kezébe vette a kezem, és
elkezdett imádkozni.
Isten jelenlétét éreztem kezeink érintésében. Azonnal a remény szikrája
gyúlt fel, enyhítve terheimen, bizonyosságot adva, hogy Isten
munkálkodik és megoldást ad.

Imádság: Urunk, köszönjük az olyan különleges barátokat, akik mindig
készen állnak imádkozni értünk. Ámen.

Ha másokkal együtt imádkozunk, érezzük Isten érintését.
Anne Sheffield (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK IMA-TÁRSAKÉRT!