Csendes Percek október 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 4., H, 03:41:03 CEST

                        2010. október 4. hétfő

Mt 6,1-4.

Jézus mondja: 1 "Vigyázzatok: a kegyességeteket ne az emberek előtt
gyakoroljátok, hogy lássanak titeket, mert így nem kaptok jutalmat
mennyei Atyátoktól. 2 Amikor tehát adományt adsz, ne kürtöltess magad
előtt, ahogyan a képmutatók teszik a zsinagógákban és az utcákon, hogy
dicsérjék őket az emberek. Bizony, mondom néktek: megkapták jutalmukat.
3 Te pedig amikor adományt adsz, ne tudja a bal kezed, mit tesz a jobb,
4 hogy adakozásod titokban történjék; a te Atyád pedig, aki látja, ami
titokban történik, megfizet neked."

                          VÉGTELEN FOLYAM

Te pedig amikor adományt adsz, ne tudja a bal kezed, mit tesz a jobb,
hogy adakozásod titokban történjék; a te Atyád pedig, aki látja, ami
titokban történik, megfizet neked. (Mt 6,3-4)

Egy késő estén az egyetemi könyvtárban tanultam, és véletlenül
végighallgattam a közeli asztalnál folyó beszélgetést. Az egyik diák
édesanyja beteg lett. A fiú haza szeretett volna utazni meglátogatni,
de nem költhette a részmunkaidős állásából származó pénzt az utazásra.
Nagyon megérintett a történet, ezért megtudakoltam a diák nevét.
Vigyázva, hogy ne szerezzen tudomást rólam, titokban segíteni akartam
neki.
Még aznap délután az általa említett összegű pénzt egy papírba
csomagoltam ezekkel a szavakkal: "Utazz haza az édesanyádhoz.
Szeretettel, Jézus." A pénzt a levéllel együtt egy borítékba helyeztem,
és a diák egyetemi postaládájába tettem. Jó érzés töltött el, hogy
talán ezzel az anya és fia életében változást okoztam.
Egy végtelen szeretet-folyam áradhatna belőlünk egymás felé, hogy a
körülöttünk lévő világot élhetőbbé tegyük. Egy nap, amikor én szenvedek
hiányt, talán Isten azzal jutalmaz, hogy egy idegen nyújt segítséget
nekem is.

Imádság: Urunk, adj látó szemeket és halló füleket, hogy észrevegyük
mások szükségét, és ajándékozz meg boldog, odaadó szívvel, mely a te
dicsőségedet sugározza. Ámen.

Isten gondoskodása és kedvessége mindnyájunkból kiáradhat.
(Név nélkül)

IMÁDKOZZUNK A FŐISKOLAI ÉS EGYETEMI HALLGATÓKÉRT!