Csendes Percek november 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 26., P, 03:41:01 CET

                      2010. november 26. péntek

2Kor 1,3-7.

3 Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, az irgalom Atyja és
minden vigasztalás Istene, 4 aki megvigasztal minket minden
nyomorúságunkban, hogy mi is megvigasztalhassunk másokat minden
nyomorúságban, azzal a vigasztalással, amellyel az Isten vigasztal
minket. 5 Mert amilyen bőséggel részünk van a Krisztus szenvedéseiben,
Krisztus által olyan bőséges a mi vigasztalásunk is. 6 Ha
szorongattatunk, ez a ti vigasztalásotokért és üdvösségetekért van, ha
vigasztaltatunk, az a ti vigasztalásotokért van, amely elég erős
ugyanazoknak a szenvedéseknek az elhordozására, amelyeket mi is
szenvedünk. 7 A mi reménységünk bizonyos felőletek, mert tudjuk, hogy
amiképpen részestársak vagytok a szenvedésekben, ugyanúgy a
vigasztalásban is.

                        BŐSÉGES VIGASZTALÁS

Amilyen bőséggel részünk van a Krisztus szenvedéseiben, Krisztus által
olyan bőséges a mi vigasztalásunk is. (2Kor 1,5)

Egy hajléktalan szállón tartok istentiszteleteket. Jeff, egy új lakó,
különösen nyugtalannak látszott, és az istentisztelet előtt két őszinte
kérdéssel fordult hozzánk: Miért történik ez velem? Mit keresek én itt?
A hite ellenére bizonytalan volt abban, hogy egyáltalán létezik-e
válasz ezekre a kérdésekre. Néhányan megosztottuk vele személyes
élettörténetünket, és a fenti igeverssel próbáltuk bátorítani, és
biztosítani arról, hogy az ő élete is értékes Isten számára.
Isten mindnyájunknak különleges ajándékokat és célt adott, de az
életünket próbák kísérik. Mint Krisztus követőinek, részünk van a
Krisztus szenvedéseiben, de Krisztus által a vigasztalásban is.
Krisztus vigasztalása nemcsak a mi próbáinkat könnyíti meg, de kiárad
mások életébe is. Amikor rákot állapítottak meg nálam, Isten számtalan
embert mellém állított, hogy bátorítsanak a műtét előtt. Amikor már
felépültem, olyan emberek "kerültek az utamba", akik félve vártak
ugyanarra a műtétre. Akkor meg tudtam velük osztani azt a vigasztalást,
amit Krisztustól kaptam. A legnagyobb fájdalmak közepette is ad nekünk
Isten üzenetet, amit mondanunk kell, és olyan embert, akinek azt
hallania kell.

Imádság: Úr Jézus, segíts engednünk, hogy a gyötrelmeinket mások
vigasztalására használd. Ámen.

A szenvedésünk lehetőség lehet arra, hogy mások segítséget nyerjenek.
Dan Nelson (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI MŰTÉT MIATT AGGÓDIK!