Csendes Percek november 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 17., Sze, 08:30:42 CET

                                2010. november 17. szerda

Fil 4,4-7.
4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért se
aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással tárjátok
fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely minden értelmet
meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus
Jézusban.

                                 "IMÁDKOZZ ÉRTEM"

Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét. (Gal
6,2)

Férjem a munkahelyemen hívott, hogy elmondja a rossz hírt: fiunkat
kábítószeres ügy miatt kizárták a középiskolából. Aznap este, miután
megöleltük, együtt sírtunk és beszélgettünk fiunkkal. Megpróbáltuk
kitalálni, mi legyen a következő lépés. Később e-mailt küldtem néhány közeli
barátunknak: "Imádkozzatok értünk!" - könyörögtem. Tudtam, hogy hosszú út
előtt állunk, és úgy gondoltam, keresztyén barátaink imatámogatása nélkül ez
nem fog menni.
A következő három évben sokat tanultunk arról, miként adjuk át az irányítást
Istennek, hogyan építsünk ki szeretőbb kapcsolatot a fiunkkal, a
drogfüggőség tényeiről, Isten szeretetéről és kegyelméről, és a másokért
való ima fontosságáról. A legzordabb időkben az nyugtatott meg, hogy mások
imádkoznak értünk, és hogy Isten folytatja munkáját az életünkben.
Egy 12-lépcsős program és egy csodálatos tanácsadó segítségével fiunk végül
legyőzte a függőségét. Hiszem, hogy mások imái tartottak meg minket ezen az
úton, és remélem, hogy soha többé nem veszem könnyedén, ha azt kérik tőlem:
"Kérlek, imádkozz értem".

Imádság: Szerető Urunk, köszönjük mások imáit, amelyek erőt adnak a
legrosszabb időkben. Segíts, hogy figyelmesek legyünk mások szükségeire, és
imádkozzunk értük. Ámen.
Az imádkozó barátok támogatnak bennünket, amikor magunk nem tudnánk lábra
állni.

Anne Leonard Trudel (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A FÜGGŐSÉGGEL KÜZDŐ CSALÁDOKÉRT!