Csendes Percek november 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 17., Sze, 03:41:01 CET

                      2010. november 17. szerda

Fil 4,4-7.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban.

                          "IMÁDKOZZ ÉRTEM"

Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
(Gal 6,2)

Férjem a munkahelyemen hívott, hogy elmondja a rossz hírt: fiunkat
kábítószeres ügy miatt kizárták a középiskolából. Aznap este, miután
megöleltük, együtt sírtunk és beszélgettünk fiunkkal. Megpróbáltuk
kitalálni, mi legyen a következő lépés. Később e-mailt küldtem néhány
közeli barátunknak: "Imádkozzatok értünk!" - könyörögtem. Tudtam, hogy
hosszú út előtt állunk, és úgy gondoltam, keresztyén barátaink
imatámogatása nélkül ez nem fog menni.
A következő három évben sokat tanultunk arról, miként adjuk át az
irányítást Istennek, hogyan építsünk ki szeretőbb kapcsolatot a
fiunkkal, a drogfüggőség tényeiről, Isten szeretetéről és kegyelméről,
és a másokért való ima fontosságáról. A legzordabb időkben az
nyugtatott meg, hogy mások imádkoznak értünk, és hogy Isten folytatja
munkáját az életünkben.
Egy 12-lépcsős program és egy csodálatos tanácsadó segítségével fiunk
végül legyőzte a függőségét. Hiszem, hogy mások imái tartottak meg
minket ezen az úton, és remélem, hogy soha többé nem veszem könnyedén,
ha azt kérik tőlem: "Kérlek, imádkozz értem".

Imádság: Szerető Urunk, köszönjük mások imáit, amelyek erőt adnak a
legrosszabb időkben. Segíts, hogy figyelmesek legyünk mások
szükségeire, és imádkozzunk értük. Ámen.

Az imádkozó barátok támogatnak bennünket, amikor magunk nem tudnánk
lábra állni.
Anne Leonard Trudel (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A FÜGGŐSÉGGEL KÜZDŐ CSALÁDOKÉRT!