Csendes Percek november 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 15., H, 03:41:01 CET

                       2010. november 15. hétfő

Mt 11,28-30.

28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok
terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek magatokra az én
igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű,
és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám boldogító, és
az én terhem könnyű."

                          ISTEN MESTERMŰVE

Aggódásával pedig ki tudná közületek meghosszabbítani életét csak egy
arasznyival is? (Mt 6,27)

Egy novemberi éjszakán Ottawában leesett az első igazi hó. Másnap
reggel, mielőtt buszra szálltam volna, hogy munkába menjek,
eltakarítottam a havat a járdán. Ez a döntés megzavarta napi rutinomat,
s azzal fenyegetett, hogy elkésem.
Elcsíptem egy 30 perccel később induló buszt. A sofőr késésben volt a
rémes forgalom miatt. Félelmem egyre nőtt, ahogy előre bámulva aggódtam
a munkahelyemen váró feladatok miatt. Aztán sürgetést éreztem magamban
az imádkozásra, melyet csendben meg is tettem a tömött buszon. Ahogy
megköszöntem az Úrnak a napot, és kértem Isten vezetését és védelmét,
egészen új megvilágításban láttam a dolgokat.
Az Isten jelenlétéből fakadó belső béke érzetével most először néztem
ki a busz ablakán. A fákat hó borította, s az egész táj gyönyörű
fehérré változott, megmutatva annak ősi szépségét. Csodáltam Isten
tökéletes mesterművét. Újra eszembe jutott, hogy aggodalmaimmal az
Úrhoz forduljak, s hittel várjam, hogy megoldja gondjaimat. Így is
lett. Időben érkeztem, és jó napom volt az irodában.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük, hogy leveszed vállainkról
problémáinkat és terheinket. Kezedbe helyezve azokat szívünk és lelkünk
békére lel, s figyelni tudunk a csodákra, melyeket szereteted által
adtál nekünk. Ámen.

Az imádság által másképp látjuk a minket körülvevő világot.
Ken C. Hague (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A MUNKÁJUKBA BELEFELEDKEZŐKÉRT!