Csendes Percek november 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 10., Sze, 03:41:02 CET

                      2010. november 10. szerda

2Tim 3,14-17.

14 De te maradj meg abban, amit tanultál, és amiről megbizonyosodtál,
tudván, kiktől tanultad, 15 mivel gyermekségedtől ismered a szent
írásokat, amelyek bölccsé tehetnek téged az üdvösségre a Krisztus
Jézusba vetett hit által. 16 A teljes Írás Istentől ihletett, és
hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való
nevelésre; 17 hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó
cselekedetre felkészített.

                       AZ ELHASZNÁLÓDOTT BIBLIA

Isten igéje élő és ható. (Zsid 4,12)

Ma megtörtént a nagy dolog: végre ugyanolyan Bibliám van, mint
Gail-nek. Gail volt a legjobb vasárnapi iskolai tanítóm. Nagyon jól
össze tudta szőni a mindennapi életet a Biblia tanításaival. Azt
szerettem volna, ha olyan Bibliám lenne, mint neki. Nyilvánvalóan a
lehető legjobb Bibliája van! Mérhetetlen bibliaismerete csak úgy ömlött
belőle, amikor tanított.
Amikor vasárnap reggelenként elkezdett foglalkozni a csoporttal, a
Bibliát mindig a jobb kezében tartotta. A könyv egyes lapjai egyszer az
egyik oldalra billentek, máskor amarra. A Biblia borítója ugyanis
teljesen elhasználódva leszakadt. Gail Bibliája szétesett a sok
használat következtében! Azonban rendkívüli módon tudott tanítani, és
nem azért, mert különleges Bibliája lett volna, hanem, mert sokat
tanulmányozta azt.
A Zsid 4,12 azt mondja, hogy Isten igéje élő és ható.
Megtapasztalhatjuk ezt a lelki erőt, amikor olvassuk a Bibliát, és
engedjük, hogy az üzenet a lelkünkbe hatoljon. Ha bajok vesznek is
körül, és válaszokat keresünk, a Biblia elvezet az életet adó
forráshoz. Minél többet olvassuk, minél többet koptatjuk és tesszük
elnyűtté lapjait, annál többet mutat önmagából.
Tehát, ma megtörtént. 30 évnyi használat után leszakadtak a Bibliám
borítólapjai. Végre nekem is olyan Bibliám van, mint Gail-nek!

Imádság: Drága Istenünk, vezess, hogy mindennap szorgosan olvassuk és
tanulmányozzuk a Bibliát. Ámen.

Minél többet olvassuk a Bibliát, annál inkább erősödünk a hitben.
Donna Riner Weber (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A BIBLIA TERJESZTŐIÉRT!

_____________________________

Folyóirat ajánlat:

ÖRÖMHÍR
A Vasárnapi Iskolai Szövetség evangéliumi gyermeklapja

Van-e közöttünk olyan hívő szülő, nagyszülő, keresztszülő, aki ne
akarná  Józsuéhoz hasonlóan vallani: Én azonban és az én házam népe az
Urat szolgájuk! (Józs 24,15.)? Nem könnyű hitben nevelni a felnövekvő
nemzedéket. Ez a kis újság írásaival, ötleteivel segítség lehet a
családok számára, de a gyülekezetekben folyó gyermekmunkához is.
Megrendelhető: bottane.tamas.szilvia at visz.org

Éves előfizetés: 1500 Ft (postaköltséggel együtt)
http://visz.org/oromhirgyujs.htm