Csendes Percek november 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 8., H, 03:41:01 CET

                       2010. november 8. hétfő

2Kor 4,8-12.

8 Mindenütt szorongatnak minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk,
de nem esünk kétségbe; 9 üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak,
letipornak, de el nem veszünk; 10 Jézus halálát mindenkor testünkben
hordozzuk, hogy Jézus élete is láthatóvá legyen testünkben. 11 Mert
életünk folyamán szüntelen a halál révén állunk Jézusért, hogy a Jézus
élete is láthatóvá legyen halandó testünkben. 12 Azért a halál bennünk
végzi munkáját, az élet pedig bennetek.

                           ÉPÍTŐ GONDOLATOK

Amit (az Úr) kinyit, senki nem zárja be, és amit bezár, senki nem
nyitja ki. (Jel 3,7)

Az e-mail üzenet tárgyaként a "sajnálkozó levél" megjelölés állt.
Mielőtt kinyitottam volna az üzenetet, tudtam, hogy az állásinterjúm
sikertelen volt. Lélekben összetörtem, annál is inkább, mert hosszú
ideje ez volt az első állásinterjú, amelyre behívtak, és olyan jól
felkészültem rá. A munka világában feleslegesnek éreztem magam, és azt
gondoltam, senkinek sem érdeke, hogy munkát ajánljon nekem. Amikor egy
héttel később a Bibliámat olvastam, egy igevers villant elém a Júdás
leveléből: "Ti azonban szeretteim, épüljetek szentséges hitetekben,
imádkozzatok a Szentlélek által" (20. vers).
Az igevers tartalma nem a jelenlegi helyzetemre vonatkozott, de ezek a
szavak segítettek felismernem, hogy saját magamat hangolom le a negatív
gondolatokkal és érzésekkel. A Szentlélek nevében imádkozva sikerült
szemeimet az előlem elzárt utakról az Úrra irányítanom. Lelkemben
megújultam, és tudtam, hogy nem kell mást tennem, mint bízni abban,
hogy Isten megnyitja előttem a legjobb lehetőséget, a megfelelő időben.

Imádság: Urunk, köszönjük neked azt a békességet és bizonyosságot, hogy
a jövőnk biztonságban nyugszik a te kezedben, még ha most nem is látunk
világosan. Ámen.

Az Úrra tekintés felemel, a körülményeinkre nézés viszont lehangolhat.
Colleta N. Macharia (Lusaka, Zambia)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁLLÁSKERESŐKÉRT!

_____________________________

Program ajánlat:

 "A sáfárság öröme"
"Tudta azt, hogy a Bibliában többször van szó a pénzről és anyagiakról,
mint a hitről vagy az imádságról? Hogy lehet ez?
Azért, mert az anyagiakhoz való viszonyulásunk erősen befolyásolja az
Istennel való kapcsolatunkat. Ezért fontos, hogy az anyagiakkal jól
bánjunk, de a sáfárság ennél jóval többet jelent."

"A sáfárság öröme"
címmel a Nap utcai, József utcai és a Wesselényi utcai gyülekezetek
konferenciát rendeznek.
A konferencia helye és ideje:
Budapest VII. Wesselényi u. 53.
2010. november 13, szombaton, 9.30-tól, 17.45-ig