Csendes Percek november 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 6., Szo, 03:41:01 CET

                      2010. november 6. szombat

Jn 14,11-18.

Jézus szavai: 12 "Bizony, bizony, mondom néktek: aki hisz énbennem,
azokat a cselekedeteket, amelyeket én teszek, szintén megteszi, sőt
ezeknél nagyobbakat is tesz. Mert én az Atyához megyek, 13 és amit csak
kértek majd az én nevemben, megteszem, hogy dicsőíttessék az Atya a
Fiúban; 14 ha valamit kértek tőlem az én nevemben, megteszem." 15 "Ha
szerettek engem, megtartjátok az én parancsolataimat, 16 én pedig kérni
fogom az Atyát, és másik Pártfogót ad nektek, hogy veletek legyen
mindörökké: 17 az igazság Lelkét, akit a világ nem kaphat meg, mert nem
látja őt, nem is ismeri; ti azonban ismeritek őt, mert nálatok lakik,
sőt bennetek lesz."

                          A HELYES LÉPÉSEK

Mert én, az Úr, a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és ezt mondom
neked: Ne félj, én megsegítlek! (Ézs 41,13)

Szeretem a bonyolult számítógépes játékokat. A beépített program
alapján a gép tippeket is ad a következő lépésre, és elvezet a játék
egy magasabb szintjére. Gyakran azonban saját kezdeményező akaratom
eluralkodik rajtam, és megpróbálok a saját lépéseimmel a gép fölé
kerekedni. A következmény: sokkal lassabban haladok előre, vagy
teljesen csődöt mondok, és elölről kell kezdenem. Amikor viszont
igénybe veszem a beépített segítséget, begyakorlottságom javul, és
sokkal magasabb szintekre juthatok el.
Sokkal fontosabb persze, hogy a lelki életben is új szintekre jussunk.
Halála után Jézus azt mondta a tanítványoknak, hogy a
felelősségvállalás eddig el sem képzelt szintjére fognak jutni. Arról
is biztosította azonban őket, hogy ha kérik, a Szentlélek segíteni és
vezetni fogja őket. Amikor a hívő életem során akadályokkal kell
szembenéznem, Isten felajánlja a Szentlélek vezetését az
előrejutásomhoz.
Az igeolvasás, a naponkénti imádkozás, és a Szentlélek által megjelenő
"halk és szelíd hang" (1Kir 19,12) segítségével igénybe vehetem Isten
"segítő programját". Ha a segítségkérést választom, és engedelmeskedem
parancsának, megmutatja, hogyan juthatok tovább hívő életem következő
szintjére.

Imádság: Urunk, segíts mindig bízni benned, mert te megmutatod az
akaratodnak megfelelő következő lépést. Ámen.

Isten várja, hogy kérjük a segítségét, - azután megadja azt.
Joni Melnick (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÁMÍTÓGÉPES SZAKEMBEREKÉRT!