Csendes Percek november 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Nov. 4., Cs, 03:41:02 CET

                     2010. november 4. csütörtök

Zsolt 25,1-10.

1 Dávidé. URam, hozzád emelkedem lélekben!
2 Benned bízom, Istenem, ne szégyenüljek meg, ne nevessenek ki
ellenségeim!
3 Senki se szégyenüljön meg, aki benned reménykedik, azok
szégyenüljenek meg, akik ok nélkül elpártolnak tőled!
4 Utaidat, URam, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
5 Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem,
mindig benned reménykedem.
6 Gondolj, URam, irgalmadra és kegyelmedre, melyek öröktől fogva
vannak.
7 Ifjúkorom vétkeire és bűneimre ne emlékezz! Kegyelmesen gondolj rám,
mert te jóságos vagy, URam!
8 Jó és igaz az ÚR, ezért megmutatja a vétkeseknek a jó utat.
9 Az alázatosakat igazságosan vezeti, és az ő útjára tanítja az
alázatosakat.
10 Az ÚR minden ösvénye szeretet és hűség azoknak, akik megtartják
szövetségét és intelmeit.

                             ÚTIRÁNYOK

Álljatok ki az utakra, és nézzetek szét, kérdezősködjetek az ősi
ösvények után, melyik a jó út, és azon járjatok, akkor nyugalmat
találtok lelketeknek! (Jer 6,16)

A múltkori sétámon megállított egy autós, és izgatottan magyarázta,
hogy eltévedt. Feldúltan, és a városunk útbaigazító tábláinak
hiányosságait szidva elmondta, hogy máris elkésett egy megbeszélt
találkozóról. Szerencsére pontosan tudtam, hova akar menni, és azt is,
hogyan juthat oda. Minden türelmetlensége ellenére lassan és világosan
elmagyaráztam neki a helyes utat. "Ha jól megfigyeli, amit mondok -
hallottam a saját hangomat - nem fogja eltéveszteni." A hölgy
bólintott, kifújta magát, azután megfordította az autóját és eltűnt a
szemem elől.
Amint utána néztem, arra gondoltam, hányszor kértem én is Istentől
útmutatást, de nem álltam meg, és nem figyeltem rá. Csak úgy eltelik az
életem, csak átrohanok a napokon, az ég felé csupán egy futó pillantást
vetve? Ezzel az idegennel való élményem még időben felhívta figyelmemet
arra, hogy nagy szükségem van a Bibliának, Isten szavának behatóbb
tanulmányozására, és hogy szánjak időt az Istenre való figyelésre.

Imádság: Atyánk, köszönjük, hogy te rajtunk tartod tekinteted, s mindig
arra vágysz, hogy vezethess bennünket és megismertesd velünk útjaidat.
Ámen.

A Szentlélek szavára figyelve megtaláljuk a helyes utat.
Hilary Allen (Somerset, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A MINDIG ROHANÓ EMBEREKÉRT!