Csendes Percek május 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Május. 31., H, 03:41:02 CEST

                        2010. május 31. hétfő

Ézs 55,6-11.

6 Keressétek az URat, amíg megtalálható! Hívjátok segítségül, amíg
közel van!
7 Hagyja el útját a bűnös, és gondolatait az álnok ember! Térjen az
ÚRhoz, mert irgalmaz neki, Istenünkhöz, mert kész megbocsátani.
8 Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem
az én utaim - így szól az ÚR.
9 Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én
utaim a ti utaitoknál, és az én gondolataim a ti gondolataitoknál.
10 Mert ahogyan az eső és a hó lehull az égből, és nem tér oda vissza,
hanem megöntözi a földet, termővé és gyümölcsözővé teszi; magot ad a
magvetőnek és kenyeret az éhezőnek,
11 ilyen lesz az én igém is, amely számból kijön: nem tér vissza hozzám
üresen, hanem véghezviszi, amit akarok, eléri célját, amiért küldtem.

                       ÖREG IMÁDSÁGOS KÖNYVEM

Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem
az én utaim - így szól az Úr. (Ézs 55,8)

Ahogy régi kacatjaimat pakoltam, ráakadtam egy kis könyvecskére, amibe
régen az imáimat és kéréseimet írtam le. Nagy kíváncsisággal fogtam
bele olvasásába. Rengeteg kérésem teljesült, de néhány nem. Számos
ember már meghalt, akiért imádkoztam. Pár név pedig teljesen a homályba
tűnt.
Egy imakérés nagyon megragadta a figyelmemet, ami egy testvérre
vonatkozott, aki a tengerentúlon szeretett volna csatlakozni a
családjához. Isten pontosan 10 évre rá válaszolt az imámra, miután
elkezdtem közbenjárni a családjáért, és az imákat le is jegyeztem a
könyvecskémbe. Elámultam Isten útjain.
Sokszor azt szeretnénk, ha az Úr azonnal közbeavatkozna. De néha nem
rögtön jön a válasz. A nehéz életkörülmények, és Isten munkájára való
várakozás finomítja hitünket, tanít és előkészít azokra a jövőbeni
feladatokra, amiket Isten tartogat számunkra.

Imádság: Türelmes, szerető és csodálatos Urunk, köszönjük, ahogyan az
életünkben cselekszel. Jézus Krisztus nevében imádkozunk. Ámen.

Isten bizonyos imákra azonnal válaszol, másokra később, néhányra pedig
csak az örökkévalóságban.
Charlotte Mande Kasongo Lenge (Fokváros, Dél-Afrikai Köztársaság)

IMÁDKOZZUNK TÜRELEMÉRT!