Csendes Percek május 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Május. 29., Szo, 03:41:02 CEST

                       2010. május 29. szombat

Zsolt 30,1-13.

1 Zsoltár, templomszentelési ének. Dávidé.
2 Magasztallak, URam, mert megmentettél. Nem engedted, hogy ellenségeim
örüljenek bajomon.
3 URam, Istenem, hozzád kiáltottam, és meggyógyítottál engem.
4 URam, kihoztál engem a holtak hazájából, életben tartottál, nem
roskadtam a sírba.
5 Zengjetek az ÚRnak, ti hívei, magasztaljátok szent nevét!
6 Mert csak egy pillanatig tart haragja, de egész életen át a kegyelme.
Este szállást vesz a sírás, reggelre itt az ujjongás.
7 Míg jó dolgom volt, azt gondoltam: Nem tántorodom meg soha.
8 URam, kegyelmedből hatalmas hegyre állítottál. De ha elrejtetted
orcádat, én megrettentem.
9 Hozzád kiáltok, URam! Így esedezem az ÚRhoz:
10 Mit használ neked a vérem, ha leszállok a sírgödörbe? Hálát ad-e
neked, aki porrá lett, hirdeti-e hűségedet?
11 Hallgass meg, URam, kegyelmesen, légy segítségemre, URam!
12 Gyászomat örömre fordítottad, leoldoztad gyászruhámat, és örömbe
öltöztettél.
13 Ezért szüntelen zeng neked a szívem, örökké magasztallak, URam,
Istenem!

                             A MEGOLDÁS

Este szállást vesz a sírás, reggelre itt az ujjongás. (Zsolt 30,6)

Nagyon megterhelődve mentem a legutóbbi imaórára. Rám szakadt
gyermektelenségem, életem sikertelensége, bántottak megoldhatatlannak
látszó problémák környezetemben. Több éve nem dolgozom, állásomból
hosszú, hűségesen végzett munka után nem nagy dicsőséggel jöttem el. Az
elbocsátástól egy agyműtét mentett meg, így hálás lehetek Istennek,
hogy sok emberrel ellentétben nem kerültem utcára.
Próbálom szabadidőmet Isten szolgálatára felhasználni, amire elhívást
betegágyamon kaptam. Más munkát vállalni nem merek, betegségem kísérői
a felejtés, és nem tudok hosszabb időn át koncentrálni. A sátán sokat
kísért, mindenáron Isten jóságát bölcsességét akarja bennem
megkérdőjeleztetni.
Imaórán a fenti ige szíven ütött. Átéreztem Isten gondoskodó
szeretetét, Atyai jóságát és hatalmát. Magam kicsinységében megláttam
hozzám hajló kegyelmét, és tudtam, könnyeimet ő tartja számon, hisz az
övé vagyok. Az imaórát sokszor a másokért való könyörgés alkalmának
tartjuk, számomra mind e mellett egy igazi felszabadulást adó óra lett.

Imádság: Drága Úr Jézus, köszönjük, hogy aki hozzád jön, azt
semmiképpen nem küldöd el magadtól. Adj nagyobb bizalmat, hitet, hogy
bátran rád tegyük terheinket, hálát adva megoldásodért. Ámen.

Atyai szeretetével és jóságával közel van hozzánk Isten!
Bodgál Márta (Szeged, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A MUNKANÉLKÜLIEKÉRT!