Csendes Percek május 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Május. 26., Sze, 03:41:04 CEST

                        2010. május 26. szerda

Zsolt 77,1-16.

1 A karmesternek, Jedútúnnak: Ászáf zsoltára.
2 Hangosan kiáltok Istenhez, Istenhez kiáltok, hogy figyeljen rám.
3 Nyomorúságom idején az Úrhoz folyamodom, kezem éjjel is kitárom
feléje lankadatlanul, de lelkem nem tud megvigasztalódni.
4 Istenre gondolok, és csak sóhajtozom, róla elmélkedem, és elcsügged a
lelkem. (Szela.)
5 Szemeimet nyitva tartod, szótlanul hánykolódom.
6 Gondolkozom a régi napokon, a hajdani esztendőkön.
7 Eszembe jutnak énekeim éjjelente, szívemben elmélkedem, és ezt
kutatja lelkem:
8 Vajon végleg eltaszít az Úr, és nem tart tovább jóakarata?
9 Végképp elfogyott szeretete, érvénytelen lett ígérete nemzedékről
nemzedékre?
10 Elfelejtette kegyelmét az Isten, vagy elnyomta irgalmát a harag?
(Szela.)
11 Az az én bajom, gondoltam, hogy megváltozott a Felséges jóindulata.
12 Emlékezem az ÚR tetteire, visszagondolok hajdani csodáira.
13 Végiggondolom minden tettedet, elmélkedem dolgaidon.
14 Szent a te utad, Istenem! Van-e oly nagy Isten, mint a mi Istenünk?
15 Te vagy az Isten, aki csodákat tettél, megismertetted erődet a
népekkel.
16 Megváltottad hatalmaddal népedet, Jákób és József fiait. (Szela.)

                      ISTEN IGÉJÉBEN ELMÉLYÜLNI

Az Úr törvényében gyönyörködik, és az ő törvényéről elmélkedik
éjjel-nappal. (Zsolt 1,2)

Gyermekkoromtól fogva fontos része életemnek a Biblia. Először a
szüleim olvasták nekem, majd ahogy növekedtem, áhítatos könyveket adtak
a kezembe. Férjemmel is a Szentírás olvasásával és közös imádsággal
kezdjük a napot. Mégis, az elmúlt néhány évben rájöttem, hogy az igének
egyszeri olvasása mégsem olyan, mint éjjel-nappal elmélkedni Isten
szaván.
A három kisfiam nagyon leköt, ezért nehéz időt találnom az
elmélkedésre. Mivel nem a szülőhazámban élek, a vasárnapi
istentiszteleten gondot okoz az idegen nyelv megértése. Mégsem várhatom
meg, míg felnőnek a fiaim, hogy az igében való elmélyülést
gyakorolhassam. Ha halogatom, a lelkem úgy fog elhervadni, mint egy
gondozatlan virág.
Fokozatosan megtaláltam a megoldást. Tavaly feltettem egy igeverseket
tartalmazó naptárt. Az idén felragasztottam a konyhaablakba a mosogató
fölé egy fejezetet a Bibliából, amit sűrűn cserélek. Így akár mosogatás
közben is tudok Isten igéjén elmélkedni. A nap folyamán pedig a bibliai
igazságok szétáradnak a lelkemben, és újra meg újra élettel töltenek
el.

Imádság: Drága Istenünk, segíts módot találnunk igédben való
elmélyülésre még akkor is, ha nagyon elfoglaltak vagyunk. Ámen.

Minden nap keressünk időt Isten igéjéről elmélkedni!
Wendy Marshall (Tokio, Japán)

IMÁDKOZZUNK A NAPI IGESZAKASZOK MEGÉRTÉSÉÉRT!

_____________________________

Hirdetés:

A VISZ Nyárimisszionárius-Képzést tart fiataloknak július 4-16ig.
Várjuk azokat a 16. életévüket betöltött, élő hitű fiatalokat, akik
szeretnének gyermekek között, fiatalokkal együtt szolgálni.
A képzés segítséget ad, a későbbi, akár saját gyülekezetben lévő
szolgálathoz is.

A képzés két hetes (1. hét elmélet/felkészülés, 2. hét gyakorlat 5Napos
Klubokban gyermekek között), az idén a miskolci Testvérgyülekezet ad
otthont a számára.

VISZ Vasárnapi Iskolai Szövetség
Gyermek-Evangélizációs Közösség
2119 Pécel, Nyírfa u. 1.