Csendes Percek május 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Május. 4., K, 03:41:02 CEST

                         2010. május 4. kedd

Ám 7,7-9.

7 Ezt mutatta nekem látomásban az ÚR: Íme, az Úr ott állt egy meredek
falon, függőónnal a kezében.
8 Ezt kérdezte tőlem az ÚR: Mit látsz, Ámósz? Így feleltem: függőónt.
Akkor ezt mondta az Úr: Függőónnal vizsgálom meg népemet, Izráelt,
többé nem bocsátok meg neki.
9 Elpusztulnak Izsák áldozóhalmai, romba dőlnek Izráel szentélyei, mert
fegyverrel támadok Jeroboám házára.

                           MÁSFÉLE MÉRCE

Meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte bennetek a jó munkát,
elvégzi a Krisztus Jézus napjára. (Fil 1,6)

Szeretem az ügyes kis szerkezeteket. Elképzelhető tehát lelkesedésem,
amikor az áruházban megláttam a legújabb lézeres szintező műszert.
Mivel nemrég költözködtünk, sok kép és tárgy várt a falra rögzítésre.
Percekkel később már otthon irányítottam a kis piros lézernyalábot a
lakás sima felületén. Egy órán belül megállapíthattam, hogy a lakásban
minden vízszintesen áll. Elégedetten tettem a műszert a polcra. Képeim
pedig még mindig felfüggesztésre várnak.
Ámósz próféta egy másfajta szintezőműszerről beszél, egy függőónról. A
függőón egy darab zsinegből áll, a végén egy fém nehezékkel, melyet
leengedve megvizsgálható a tárgyak, vagy a falak függőlegessége. A
falak idővel deformálódhatnak, ha nem függőlegesek. Ámósz arról szól,
hogy eljön az idő, amikor minden ember az Isten mércéjével lesz
megvizsgálva. Isten nem elégedett azzal, ahogyan az emberek elkezdtek
elhajolni az egyenességtől.
Isten minket is arra kér, legyünk készek megvizsgálni magunkat a
Szentírás mércéjével. Isten hűséges, még ha mi a polcon hagyjuk is
ezeket a mérőeszközöket, ahol csak a port gyűjtik. Ő végig kísér
minket, amíg tökéletesek nem leszünk.

Imádság: Istenünk, adj erőt, hogy annak fényében lássuk magunkat, akivé
tenni akarsz. Segíts, hogy megnyissuk magunkat a Szentlélek átformáló
munkája előtt. Ámen.

Készítsünk egy listát: mi az, amit Isten értékesnek tart?
Bill Lizor (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISTENI MÉRTÉKEK KOMOLYANVÉTELÉÉRT!