Csendes Percek május 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Május. 3., H, 03:41:02 CEST

                         2010. május 3. hétfő

Jn 10,11-15.

Jézus mondja: 11 "Én vagyok a jó pásztor. A jó pásztor életét adja a
juhokért. 12 Aki béres és nem pásztor, akinek a juhok nem tulajdonai,
látja a farkast jönni, elhagyja a juhokat, és elfut, a farkas pedig
elragadja és elszéleszti őket. 13 A béres azért fut el, mert csak
béres, és nem törődik a juhokkal. 14 Én vagyok a jó pásztor, én ismerem
az enyéimet, és az enyéim ismernek engem, 15 ahogyan az Atya ismer
engem, én is úgy ismerem az Atyát: és én életemet adom a juhokért."

                            AZ ÉN JUHAIM

Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm. (Zsolt 23,1)

Szabadságunkat töltöttük Cipruson, és megfigyeltünk egy pásztort,
hogyan viseli gondját a juhainak. Nyugtatóan békés és felejthetetlen
perc volt ez számunkra. A pásztor őrizte a juhait, lassan ballagott
előttük, folyamatosan visszatekintgetve rájuk - és azok bizalommal
követték őt. Nem kellett maga előtt hajtani vagy taszigálni őket, nem
ütögette őket botjával. Ez a jelenet Ézsaiás szavaira emlékeztetett:
"Mint pásztor, úgy legelteti nyáját, karjára gyűjti a bárányokat, ölébe
veszi őket, az anyajuhokat szelíden terelgeti." (Ézs 40,11)
A spanyol nyelvben a juhászra és a lelkészre is a pásztor szót
használják, és én szeretem ezt a képzettársítást. Lelkészünk is őrzi a
nyáját, a gyülekezet tagjait. Ebben a szerepében Krisztust, a jó
pásztort követi. Lelkészemben, mint pásztoromban bízok, és elismerem
azt a felhatalmazást, amelyet Isten adott neki. Nem könnyű ezt a
szerepet betölteni, és én naponta imádkozom a lelkészünkért, hogy a
nyájat azon az úton vezesse, melyet Isten készített számunkra.

Imádság: Jó Pásztorunk, terelgess minket "tiszta vizű forrásokhoz és
üde legelőkre", hogy biztonságban élhessünk gondoskodásod alatt.
Erősítsd meg mindazokat, akik gyermekeidet vezetik, hogy bölcsen és jól
végezzék szolgálatukat. Ámen.

Bízhatunk Istenben, Pásztorunkban, aki vezetni akar minket.
Josephine M. Sherard (Kanári-szigetek, Spanyolország)

IMÁDKOZZUNK EGYHÁZUNK LELKÉSZEIÉRT!