Csendes Percek május 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Május. 2., V, 03:41:02 CEST

                       2010. május 2. vasárnap

1Tim 2,1-4.

1 Arra kérlek mindenekelőtt, hogy tartsatok könyörgéseket, imádságokat,
esedezéseket és hálaadásokat minden emberért, 2 a királyokért és minden
feljebbvalóért, hogy nyugodt és csendes életet éljünk teljes
istenfélelemben és tisztességben. 3 Ez jó és kedves a mi üdvözítő
Istenünk színe előtt, 4 aki azt akarja, hogy minden ember üdvözüljön,
és eljusson az igazság megismerésére.

                         FELHÍVÁS IMÁDSÁGRA

Tartsatok könyörgéseket, imádságokat, esedezéseket és hálaadásokat
minden emberért. (1Tim 2,1)

Szerettem volna magam és családom figyelmét jobban ráirányítani a
körülöttünk élő emberek szükségére. Amikor egy elhaladó mentőautót
látok, imádkozom azokért, akiket fájdalom, vagy valami tragédia ért. A
gyermekeim is komolyan magukévá tették ezt az ötletemet, és
figyelmeztetnek is rá, ha nem veszem észre.
Egyik nap a hároméves gyermekem meglátott egy rendőrt az út mentén, aki
éppen megbüntetett egy autóst. "Mama, imádkoznunk kell értük" - mondta.
Éppen azon voltam, hogy azt válaszoljam neki: "Nem, drágám, ez az ember
nem beteg, nem sérült, egyszerűen csak megsértett egy szabályt", -
amikor rájöttem, hogy a sofőrnek is szüksége van az imádságunkra. Sőt,
a rendőrnek is, aki éppen a büntetőcédulát írta! Teljesen új módon
ismertem fel, hogy nincs egyetlen ember ezen a földön, akinek ne lenne
arra szüksége, hogy Isten elé vigyék imádságban. Lelki látásmódom ebben
a vonatkozásban mindjárt megváltozott, és így válaszoltam a
gyermekemnek: "Igazad van! Imádkozzunk értük!"

Imádság: Kegyelmes Édesatyánk, nyisd meg szemünket annak a naponként
milliónyi lehetőségnek felismerésére, amikor másokért imádkozhatunk.
Ámen.

Kinek van ma szüksége az imádságomra?
Heather Davis (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY A SZORULT HELYZETEK SERKENTSENEK MA IS KÖZBENJÁRÁSRA!