Csendes Percek március 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Már. 31., Sze, 03:41:04 CEST

                       2010. március 31. szerda

Zsolt 103,8-12.

8 Irgalmas és kegyelmes az ÚR, türelme hosszú, szeretete nagy.
9 Nem perel mindvégig, nem tart haragja örökké.
10 Nem vétkeink szerint bánik velünk, nem bűneink szerint fizet nekünk.
11 Mert amilyen magasan van az ég a föld fölött, olyan nagy a szeretete
az istenfélők iránt.
12 Amilyen messze van napkelet napnyugattól, olyan messzire veti el
vétkeinket.

                         VÉGTELEN SZERETET

Amilyen messze van napkelet napnyugattól, olyan messzire veti el
vétkeinket. (Zsolt 103,12)

Mivel valaha betörő voltam, túl könnyű számomra a bűnös múltamra
emlékezni. Ha találkozom valakivel, akinek ártottam; átmegyek egy
vidéken, ahol bűncselekményt követtem el; vagy elmélkedem valamin, ami
életemnek a sötét időszakához kötődik; mind-mind felkavarják e szörnyű
időszak emlékeit.
Úgy tűnik, hogy bárhová is megyek, az emberek, helyszínek és dolgok
előhoznak bennem egy kérdést: "Emlékszel, mikor követted el azt a
bűnt?" És mivel túl sok ember, helyszín vagy dolog kiváltja a kérdést,
a bűnöm nagysága óriásivá nő előttem. Vajon olyan óriási, hogy már
örökre emlékeznem kell rá? Az eszem azt mondja, hogy igen. Elég óriási
ahhoz, hogy örökre elítéljenek? A Szentírás azt mondja, hogy nem.
A mai zsoltár arról szól, hogy Isten szeretete és megbocsátása sokkal
hatalmasabb, mint bármi rossz, amit valaha is elkövettünk. Igaz, hogy
emberek, helyszínek vagy dolgok felkavarhatják az emlékezetünket a
múltbeli bűneinkkel kapcsolatban, de milyen bátorító arra emlékezni,
hogy ha egyszer már megbántuk, Isten nem emlékezik meg róluk többé.

Imádság: Kegyelmes Istenünk, bármikor, amikor a múltbeli bűneink
nagysága letör minket, emlékeztess, hogy a te kegyelmed és szereteted
még nagyobb irántunk. Ámen.

Isten kegyelme felülmúlja vétkeinket.
Charles P. Axe (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A BÖRTÖNBŐL SZABADULTAK LELKI BÉKÉJÉÉRT!