Csendes Percek március 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Már. 20., Szo, 03:41:02 CET

                      2010. március 20. szombat

Zsolt 18,30-36.

30 Veled a rablóknak is nekirontok, ha Isten segít, a falon is átugrom.
31 Az Isten útja tökéletes, az ÚR beszéde színigaz. Pajzsa mindazoknak,
akik hozzá menekülnek.
32 Van-e Isten az ÚRon kívül? Van-e kőszikla Istenünkön kívül?
33 Isten ruház föl engem erővel, ő teszi tökéletessé utamat.
34 Olyanná teszi lábamat, mint a szarvasoké, magaslatokra állít engem.
35 Ő tanítja kezemet a harcra, karjaim ércíjat feszítenek.
36 Oltalmazó pajzsodat adtad nekem, jobbod támogat engem, sokszor
lehajoltál hozzám.

                         ISTEN A MENEDÉKÜNK

Hajlékod az örök Isten, örökkévaló karjai tartanak. (5Móz 33,27)

A Karib-szigeteken élünk, és a hurrikán-szezon alatt minden évben ki
vagyunk téve a viharos időjárásnak. A tomboló szél elvonulta után a
vegetáció általában romokban hever. Leginkább a törékeny növények
szenvedik meg a próbatételt, mint amilyen a banánfa is. A mély
gyökérrendszerű, erőteljes fák veszítenek ágakat és leveleket, de
sokkal jobban átvészelik a pusztítást és ellenállnak a szeleknek. A
pálma- és kókuszdiófák hajladoznak, de nem szenvednek komolyabb károkat
és gyorsan magukhoz térnek.
Az élet viharai megmutathatják hitünk erejét. Azok, akik mélyen és
erősen gyökereznek benne, képesek talpon maradni, és továbblépni, ha
jönnek a viharok.
Erőt ad a tudat, hogy Krisztusban, az örök Kősziklában van a hitem. A
körülményektől függetlenül világos és megbízható a biztatása: "én
veletek vagyok minden napon a világ végezetéig" (Mt 28,20).

Imádság: Istenünk, amikor az élet viharai dühöngnek, segíts beléd
kapaszkodnunk, kősziklánkba és megmentőnkbe. Ámen."

A Krisztusban mélyen gyökerező hit megtart minket az élet viharai
közepette.
Eunice de Hernandez (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK A VIHAROS IDŐJÁRÁSOK MIATT SZENVEDŐ EMBERTÁRSAINKKÉRT!