Csendes Percek március 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Már. 2., K, 03:41:02 CET

                        2010. március 2. kedd

Jn 14,8-12.

8 Fülöp így szólt hozzá: "Uram, mutasd meg nekünk az Atyát, és az elég
nekünk!" 9 Jézus erre ezt mondta: "Annyi ideje veletek vagyok, és nem
ismertél meg engem, Fülöp? Aki engem lát, látja az Atyát. Hogyan
mondhatod te: Mutasd meg nekünk az Atyát? 10 Talán nem hiszed, hogy én
az Atyában vagyok, és az Atya énbennem van? Azokat a beszédeket,
amelyeket én mondok nektek, nem önmagamtól mondom; az Atya pedig bennem
lakozva viszi végbe az ő cselekedeteit. 11 Higgyetek nekem, hogy én az
Atyában vagyok, és az Atya énbennem van; ha pedig másért nem, magukért
a cselekedetekért higgyetek."
12 "Bizony, bizony, mondom néktek: aki hisz énbennem, azokat a
cselekedeteket, amelyeket én teszek, szintén megteszi, sőt ezeknél
nagyobbakat is tesz. Mert én az Atyához megyek."

                          CSALÁDI HASONLÓSÁG

Bizony mondom néktek: aki hisz énbennem, azokat a cselekedeteket,
amelyeket én teszek, szintén megteszi. (Jn 14,12)

Theresa kisfia az egyik nap hazatérve elújságolta neki, hogy látta a
barátnőjét az áruházban. "Tényleg?" - kérdezte. "Melyik barátnőm volt
az?"
"Tudod," - érkezett a kisfiú válasza - "az a néni, akinek a kisbabája
ugyanúgy néz ki, mint ő, csak egy kicsit kisebb!" Theresa rögtön tudta,
hogy a fia engem látott. Az én pici lányom teljesen úgy néz ki, mint
én.
Néha rögtön észrevesszük, hogy egy kisbaba teljesen hasonlít valamelyik
szülőre, gyakran viszont mindkét szülő külső vonásait magán hordozza.
Mi a helyzet velünk, keresztyénekkel? Kit látnak az emberek, amikor
reánk pillantanak? Senki sem látta még Isten ábrázatát, nincs testi
megjelenési formája, fizikailag természetesen nem hasonlíthatjuk össze
magunkat Mennyei Atyánkkal. De az életünk rámutathat arra, milyen is
Isten. Őhozzá való hasonlóságunk nem a szemünk vagy a hajunk színében
mutatkozik meg, hanem a szavaink és a cselekedeteink beszélhetnek
világosan a bennünk lakozó Krisztusról a körülöttünk élőknek.

Imádság: Istenünk, vágyunk rá, hogy szereteted ragyogjon és áradjon
belőlünk, hogy az emberek téged lássanak bennünk, és vágyakozzanak
jobban megismerni téged. Ámen.

Milyen "családi" vonások mutatják, hogy Isten gyermekei vagyunk?
Lois E. Gloyd (Wisconsin, USA)

IMÁDKOZZUNK KRISZTUSI VONÁSOKÉRT AZ ÉLETÜNKBEN!

_____________________________

Hirdetés:

Március 9-12.között,  Apologetika,  Michael Gleghorn professzor.
Ez a kurzus arra hivatott, hogy felkészítse a hívőt, hogy meg tudja
védeni a keresztyénség alapvető hitelveit, mint pl. Isten létezését, a
Szentírás megbízhatóságát, Krisztus feltámadását. Továbbá segít
megválaszolni olyan kérdéseket, mint: Hogyan engedhette meg egy jó
Isten, hogy a rossz bejöjjön a világba?
A WOL Élet Szava Magyarország Alapítvány meghív minden érdeklődőt, hogy
vegyen részt néhány lenyűgöző bibliai kurzuson, amit a WOL Élet Szava
Bibliaiskolában tartunk. Bővebb információt a következő elérhetőségeken
szerezhet:
E-mail:felvetel at eletszava.org, Tel: +36 29 426003