Csendes Percek március 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Már. 1., H, 03:41:02 CET

                        2010. március 1. hétfő

2Tim 4,1-7.

1 Kérve kérlek az Isten és a Krisztus Jézus színe előtt, aki ítélni fog
élőket és holtakat; az ő eljövetelére és országára kérlek: 2 hirdesd az
igét, állj elő vele, akár alkalmas, akár alkalmatlan az idő, feddj,
ints, biztass teljes türelemmel és tanítással. 3 Mert lesz idő, amikor
az egészséges tanítást nem viselik el, hanem saját kívánságaik szerint
gyűjtenek maguknak tanítókat, mert viszket a fülük. 4 Az igazságtól
elfordítják a fülüket, de a mondákhoz odafordulnak. 5 Te azonban légy
józan mindenben, a bajokat szenvedd el, végezd az evangélista munkáját,
töltsd be szolgálatodat.
6 Mert én nemsokára feláldoztatom, és elérkezett az én elköltözésem
ideje. 7 Ama nemes harcot megharcoltam, futásomat elvégeztem, a hitet
megtartottam, 8 végezetre eltétetett nekem az igazság koronája, amelyet
megad nekem az Úr, az igaz bíró ama napon; de nemcsak énnekem, hanem
mindazoknak is, akik várva várják az ő megjelenését.

                              ÁRAMLATBAN

Tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a bennünket megkörnyékező
bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk lévő pályát. (Zsid
12,1)

A feleségem bátyja elvitt egy horgásztúrára az Erie-tavon. Fiatalkorom
óta nem horgásztam már. Az Erie-tó nagyon nyugodt volt aznap. A gyengéd
ringatózást nem számítva a csónak mozdulatlannak tűnt. Megelégedetten
dőltem neki a korlátnak, és frissítőt ittam, miközben kihajítottam a
zsinórt újra meg újra, lehetőleg kevés mozgással. Közben néhányszor
hallottam a csónak kapitányának a hangját, amikor beindította a motort,
és ezt mondta: Visszafordulunk, mert egy áramlatban vagyunk. Én nem
érzékeltem, hogy elmozdultunk volna, pedig így volt.
Lelki értelemben egyikünk sem ül nyugodtan. Mindannyian mozgásban
vagyunk, - haladunk a holnap felé, majd tovább a holnapután vár ránk.
Van-e tervünk, célunk, mi a végcélunk? Isten felé haladunk, vagy
távolodunk tőle? Vagy talán egy "áramlatban" vagyunk, kitéve a külső
erők kényszerének, cél és vezető nélkül?
Bizonyára erőfeszítésbe kerül, és gyakran bátorság kell ahhoz, hogy
céltudatosan éljünk, de megéri: a jutalmunk egy mélyebb közösség
szerető Istenünkkel.

Imádság: Istenünk, kérünk, segíts, ösztökélj és bátoríts, hogy arrafelé
haladjunk, ahová te akarsz eljuttatni minket. Ámen.

Minden választás, cselekvés Istenhez visz, vagy eltávolít tőle.
R. Michael Sanders (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK TÁVOLODNAK ISTENTŐL!

Hirdetés:

Március 3-5 között, Dr.Jimmy DeYoung meghívja Önt, hogy csatlakozzon
hozzá és osztályához a prófétikus Jelenések könyvének részletes
tanulmányozására. Fedezze fel Isten jövőre vonatkozó csodálatos tervét!

A WOL Élet Szava Magyarország Alapítvány meghív minden érdeklődőt, hogy
vegyen részt néhány lenyűgöző bibliai kurzuson, amit a WOL Élet Szava
Bibliaiskolában tartunk. Bővebb információt a következő elérhetőségeken
szerezhet:
E-mail:felvetel at eletszava.org, Tel: +36 29 426003