Csendes Percek június 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jún. 30., Sze, 03:41:02 CEST

                       2010. június 30. szerda

Zsolt 145,1-7.

1 Dávid dicsérete. Magasztallak téged, Istenem, királyom, áldom nevedet
mindörökké.
2 Mindennap áldalak téged, dicsérem nevedet mindörökké.
3 Nagy az ÚR, méltó, hogy dicsérjék, nagysága felfoghatatlan.
4 Nemzedékről nemzedékre dicsérik műveidet, hirdetik hatalmas
tetteidet.
5 Fenségeden, ragyogó dicsőségeden és csodálatos dolgaidon én is
elmélkedem.
6 Elmondják, milyen félelmes hatalmad, én is felsorolom nagy tetteidet.
7 Áradoznak, emlékezve nagy jóságodra, és örvendeznek igazságodnak.

                           LELKI AMNÉZIA

Legyetek készen mindenkor számot adni mindenkinek, aki számon kéri
tőletek a bennetek élő reménységet. Ezt szelíden, tisztelettudóan, jó
lelkiismerettel tegyétek. (1Pt 3,15-16)

Nemrégiben megkértek, hogy írjam le, Isten hogyan avatkozott be az
életembe, beleértve az imameghallgatásokat is, amelyek kétségtelenül
Istentől jöttek. Napokat töltöttem a múltam és Isten munkájának
felidézésével, de nehezen jutottak eszembe konkrét példák. Lelki
feledékenységemmel küszködve rájöttem, én sem vagyok különb, mint az
izráeliták, akik elfelejtették mindazt, amit az Úr tett értük.
Mindenesetre, az a néhány dolog, ami végül eszembe jutott, világosan
bizonyította Isten cselekedeteit az életemben.
Amikor Istent kérjük, segítsen emlékezni, ő segít felidézni az ő
közreműködését, aminek szemtanúi voltunk. Nemcsak azt akarja, hogy
emlékezzünk, hanem, hogy erről másoknak is beszéljünk. Ha éberek
vagyunk, gyakran adódnak ilyen alkalmak. Ha Isten segítségéről,
gyógyításáról és békességéről beszélünk másoknak, mi is újra
felidézzük, milyen hatalmas és szerető Istenünk van. Másokat
bátorítunk, és Istent dicsőítjük, ha továbbadjuk, mit tett Isten
értünk. Mi magunk is figyelmesebbek és hálásabbak leszünk saját
áldásainkért.

Imádság: Urunk, segíts, hogy bátorítani tudjunk másokat, hogy te
szeretettel és hatalommal cselekedsz bennünk. Ámen.

Ha másoknak beszélünk Isten tetteiről az életünkben, elkerülhetjük a
lelki feledékenységet.
Cindy Rooy (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK ÉS EMLÉKEZZÜNK URUNK TETTEIRE!