Csendes Percek június 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jún. 25., P, 03:41:03 CEST

                       2010. június 25. péntek

Jn 15,9-17.

Jézus mondja: 9 "Ahogyan engem szeretett az Atya, úgy szeretlek én is
titeket: maradjatok meg az én szeretetemben. 10 Ha parancsolataimat
megtartjátok, megmaradtok a szeretetemben, ahogyan én mindig
megtartottam az én Atyám parancsolatait, és megmaradok az ő
szeretetében. 11 Ezeket azért mondom nektek, hogy az én örömöm legyen
bennetek, és örömötök teljessé legyen." 12 "Az az én parancsolatom,
hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan én szerettelek titeket. 13 Nincs
senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja barátaiért.
14 Ti barátaim vagytok, ha azt teszitek, amit én parancsolok nektek. 15
Többé nem mondalak titeket szolgáknak, mert a szolga nem tudja, mit
tesz az ura. Titeket azonban barátaimnak mondalak, mert mindazt, amit
hallottam az én Atyámtól, tudtul adtam nektek. 16 Nem ti választottatok
ki engem, hanem én választottalak ki, és rendeltelek titeket arra, hogy
elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon, hogy
bármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja nektek. 17 "Ezeket
azért parancsolom nektek, hogy szeressétek egymást."

                          ISTEN TISZTELETE

Ha parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok a szeretetemben, ahogyan
én mindig megtartottam az én Atyám parancsolatait. (Jn 15,10)

Általános iskolai igazgatóhelyettesként gyakran elbeszélgetek a
tanulókkal viselkedésükről. Egyik nap a hat éves Tommy állított be az
irodámba egyik tanárától kapott kis cédulával a kezében. Az volt
ráírva, hogy Tommy nem volt hajlandó elvégezni az iskolában kapott
feladatot, és hisztizett az osztálytársai előtt.
"Nem akarok csinálni semmit sem" - mondta Tommy, amint karba tett
kézzel ott állt előttem. Miután megtörölte könnyes szemét,
emlékeztettem rá, hogy mint tanulónak kötelessége és feladata a
szabályok betartása. Nem teheti azt, amit akar, hanem inkább fogadjon
szót a tanítójának, kövesse utasításait, és viselkedjen rendesen.
Mindennap döntéseket hozunk. Isten szabad akarattal áldott meg
bennünket, és eldönthetjük, megtiszteljük-e Istent azzal, hogy a Biblia
szabályai szerint élünk, szeretjük egymást és szolgálunk egymásnak,
vagy fellázadunk Isten ellen, és csakis azt tesszük, amit mi akarunk.
Isten az életünkkel kapcsolatosan bölcs döntésekre biztat minket.
Kitárt, szerető karjaival vár bennünket, hogy bízzunk őbenne és
engedelmeskedjünk neki.

Imádság: Drága Istenünk, hadd tegyünk ma mindent a te tetszésedre.
Ámen.

Istent engedelmességünkkel tiszteljük meg leginkább.
James C. Hendrix (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK ISTEN TANÁCSÁÉRT DÖNTÉSÜNKHÖZ!