Csendes Percek június 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jún. 22., K, 03:41:02 CEST

                        2010. június 22. kedd

Zsolt 91,1-2.

1 Aki a Felséges rejtekében lakik, a Mindenható árnyékában pihen,
2 az ezt mondhatja az ÚRnak: Oltalmam és váram, Istenem, akiben bízom!

                           ISTENT ISMERNI

Jézus mondja: "Íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig."
(Mt 28,20)

Egész életemben sokat hallottam Istenről, de egy dolog ismerni valakit,
és egészen más dolog valakivel kapcsolatban lenni. Az évek során hitem
csak lassan növekedett. De két évvel ezelőtt olyan nehézséggel kerültem
szembe, amit csak a hitem segítségével tudtam átvészelni.
Mikor férjem 50 évi házasság után elhunyt, teljesen kétségbeestem. Nem
tudtam, mit tegyek. Gyermekeink már felnőttek és kirepültek, és már 30
éve csak kettesben éldegéltünk, most pedig hirtelen teljesen magamra
maradtam.
Magányomban és gyászomban Isten úgy vezetett, hogy tekintsek vissza az
addigi életemre. Rá kellett jönnöm, hogy támogatásával és erejével
számtalan esetben mellettem állt, bár akkor és ott nem fedeztem fel az
ő jelenlétét. Eszembe jutottak az Úr szavai: Veled leszek, nem maradok
el tőled, nem hagylak el. (Józs 1,5)
Biztosan állíthatom, hogy Isten az egyedüli személy, akire rábízhatjuk
magunkat. Mikor mindenki elhagy, ő velünk marad. Jézus is magára maradt
a kereszten, így tudja jól, hogy mit érzünk. Ő az egyedüli
vigasztalónk. Istennek legyen érte hála!

Imádság: Köszönjük Istenünk véget nem érő szerető gondoskodásodat.
Hálásak vagyunk ígéretedért, hogy soha sem hagysz magunkra bennünket.
Ámen.

Isten a legmagányosabb pillanatainkban is hozzánk hajol.
Janet White (Victoria, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖZVEGYEKÉRT!