Csendes Percek június 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jún. 18., P, 03:41:02 CEST

                       2010. június 18. péntek

Lk 12,22-32.

22 Tanítványaihoz pedig így szólt Jézus: "Ezért mondom nektek: ne
aggódjatok életetekért, hogy mit egyetek, se testetekért, hogy mivel
ruházkodjatok, 23 mert több az élet a tápláléknál, és a test a
ruházatnál. 24 Nézzétek meg a hollókat: nem vetnek, nem is aratnak,
nincsen kamrájuk, sem csűrük, Isten mégis eltartja őket. Mennyivel
értékesebbek vagytok ti a madaraknál! 25 De aggodalmaskodásával ki
tudná közületek akár egy arasznyival is meghosszabbítani életét? 26 Ha
tehát a legcsekélyebbre sem vagytok képesek, miért aggódtok a többi
miatt? 27 Nézzétek a liliomokat, miként növekednek: nem fáradoznak, nem
is fonnak, de mondom nektek, hogy Salamon teljes dicsőségében sem
öltözött úgy, mint ezek közül bármelyik. 28 Ha pedig a mező füvét,
amely ma van, és holnap a kemencébe vetik, az Isten így öltözteti,
mennyivel inkább titeket, kicsinyhitűek! 29 Ti se kérdezzétek tehát,
hogy mit egyetek, vagy mit igyatok, és ne nyugtalankodjatok. 30 Mert
mindezeket a világ pogányai kérdezgetik. A ti Atyátok pedig tudja, hogy
szükségetek van ezekre. 31 Inkább keressétek az ő országát, és ráadásul
ezek is megadatnak nektek. 32 Ne félj, te kicsiny nyáj, mert úgy
tetszett a ti Atyátoknak, hogy nektek adja az országot!"

                             AZ AJÁNDÉK

Ne aggódjatok életetekért, hogy mit egyetek, se testetekért, hogy mivel
ruházkodjatok, mert több az élet a tápláléknál, és a test a ruházatnál.
(Lk 12,22-23)

Amint elnéztem, hogy 6. születésnapján hogyan bontogatta kisfiam az
ajándékait, visszarepültem időben a születéséhez. Amikor az orvos
közölte, hogy Justice Down-kóros, elkezdtem aggódni a jövő miatt. Lelki
szemeim előtt a heti orvosi vizitek jelentek meg, amiken majd az újabb
és újabb problémák miatt meg kell jelennem. Ezen a születésnapon
rájöttem, hogy Justice sokkal több örömöt hozott az életembe, mint amit
valaha is el tudtam képzelni. Nehézség és fájdalom helyett fiunk békét,
örömöt és szeretetet jelentett. Azok a dolgok, amik miatt aggódtam,
soha nem következtek be. Egészséges, vidám, élettel teli. Nem kell
aggódnom a jövő miatt.
Fiamat elnézve öröm töltötte be a szívemet. Rájöttem, hogy Isten is
megajándékozott. Ez az ajándék nem csak a fiunk volt, hanem annak a
felismerése, hogy az életet a jelenben kell élni. Justice egy ajándék,
és arra tanít, hogy a napokat úgy éljem meg, ahogy jönnek.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük neked ezt a percet. Segíts a
jelenben élni, és naponta egyre jobban bízni benned. Ámen.

Éljünk meg minden napot teljesen és örömmel, mint Istentől jövő
ajándékot, mint ahogy az is.
Jay Wollenburg (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÜLÖNÖS KEZELÉST IGÉNYLŐ GYERMEKEKÉRT!