Csendes Percek június 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jún. 14., H, 03:41:04 CEST

                        2010. június 14. hétfő

Ef 3,14-21.

14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19
és így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. 20 Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: 21 azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen.

                         MAGASRÖPTŰ KILÁTÁS

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a dicsőség az
egyházban a Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön
örökké. (Ef 3,20-21)

Nemrég lehetőségem volt felmenni Indianapolis második legmagasabb
épületére. Nem sokat gondolkodtam ezen, mielőtt felmentem. De mire
felértem a tetejére, és kinéztem az ablakokból, rálátásom a városra
teljesen megváltozott. Az utca szintjén a tárgyak nagynak, hangosnak,
gyorsnak tűnnek; de az épület tetejéről minden sokkal kisebb,
csendesebb, békésebb. Csodálkoztam, hogy tud ennyire megváltozni egy
város, ha magasról nézzük.
Hasonló a helyzet, ha az emberi életre tekintünk. A nehézségek,
megpróbáltatások megsemmisítően nagynak tűnnek, de ha Istenhez
közelítünk, és Isten országára koncentrálunk, életünket más szemszögből
kezdjük látni. Láthatjuk, hogy Isten sokkal nagyobb, mint akármelyik
problémánk, és így azt is megérthetjük, hogy Isten valójában sokkal
többet tud véghezvinni, mint mi azt képzeljük.

Imádság: Istenünk, segíts úgy látnunk a világot, mint ahogy te látod.
Mikor nehézségek támadnak, segíts emlékeznünk, hogy te nagyobb vagy
mindennél, ami megtörténhet velünk. Ámen.

Istent ismerve megváltozik a világról való véleményünk.
Mike Barclay (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK VÁROSUNKÉRT, FALUNKÉRT!