Csendes Percek június 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jún. 13., V, 03:41:01 CEST

                      2010. június 13. vasárnap

Zsolt 130.

1 Zarándokének. A mélységből kiáltok hozzád, URam!
2 Uram, halld meg szavamat, füled legyen figyelmes könyörgő szavamra!
3 Ha a bűnöket számon tartod, URam, Uram, ki marad meg akkor?
4 De nálad van a bocsánat, ezért félnek téged.
5 Várom az URat, várja a lelkem, és bízom ígéretében.
6 Lelkem várja az Urat, jobban, mint az őrök a reggelt, mint az őrök a
reggelt.
7 Bízzál, Izráel, az ÚRban, mert az ÚRnál van a kegyelem, és gazdag ő,
meg tud váltani.
8 Meg is váltja Izráelt minden bűnéből.

                        MINDEN NAP EGY ÜNNEP

Bízzál, Izráel, az Úrban, mert az Úrnál van a kegyelem, és gazdag ő,
meg tud váltani. (Zsolt 130,7)

Egy meleg napon férjemmel egy olyan éttermet választottunk, ahol van
légkondicionáló, és jó az étel is. Az előétel és a szósz olyan jóízű
volt, hogy hamar végeztünk velük. "Szeretnének még?" - kérdezte a
pincér. Mikor látta szabadkozásunk, rögtön azt mondta: "Hozok még.
Mindig rengeteg van."
Isten hasonlóan bánik velünk. Nem csak egy kis megváltást kínál, nem
csak néhány bűnünket bocsátja meg. Isten teljes, bőséges megváltást
ajánl. Ez olyan, mintha minden nap ünnepelnénk, és főfogásként
megbocsátást kapnánk.
Mivel Isten bőséges megváltást kínál nekem, több embert hívhatok meg
asztalához. Az a feladatom, hogy gondoskodjak róla, hogy a megváltás ne
menjen kárba. Oda kell mennem szomszédaimhoz, munkatársaimhoz, és minél
több emberhez, hogy megoszthassam velük a megváltást, megbocsátást. Ma
azzal kezdem, hogy megkérdezem a szomszédomtól: Hogyan imádkozhatok
érted? Meghívtam már a templomunkba, sütöttem neki kekszet, de igazán
soha nem beszéltem vele Isten megváltásáról. Majd ma hozzákezdek. Isten
mindig készen áll.

Imádság: Istenünk, köszönjük a sok szeretetet, amit kínálsz.
Emlékeztess, hogy meghívjam a körülöttem élőket asztalodhoz. Ámen.

Tudd meg a szomszédok problémáit, és mondd el nekik, hogy imádkozol
értük.
Christie Jenkins (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZOMSZÉDAINKÉRT!