Csendes Percek július 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Júl. 26., H, 03:41:02 CEST

                        2010. július 26. hétfő

Zsid 12,1-3.

1 Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege vesz
körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a bennünket
megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk levő
pályát. 2 Nézzünk fel Jézusra, a hit szerzőjére és beteljesítőjére, aki
az előtte levő öröm helyett - a gyalázattal nem törődve - vállalta a
keresztet, és az Isten trónjának a jobbjára ült. 3 Gondoljatok rá, aki
ilyen ellene irányuló támadást szenvedett el a bűnösöktől, hogy
lelketekben megfáradva el ne csüggedjetek.

                            MEGVIDÁMODVA

Mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege vesz körül, tegyünk le
minden ránk nehezedő terhet, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk
levő pályát. (Zsid 12,1)

Amikor az iskolában időre kellett futnunk, gyakran attól féltem, hogy
nem elég jó az eredményem. Féltem a megaláztatástól, és hogy
kinevetnek. Ez a félelem csak fokozódott, amikor egy alkalommal
egyetlen ponttal kaptunk ki az ellenfelünktől, akit az edzőnk szerint
le kellett volna győznünk. Egész úton hazafelé trágár szavakkal szidott
bennünket. Később meséltem erről a nagyapámnak, aki maga is
nyugdíjazott edző volt. Egyszerűnek hangzott válasza: tedd legjobb
tudásod szerint a dolgod, és legyen békességed ebben.
Legközelebbi otthoni versenyünkön elhatároztam, hogy minden erőmet
összeszedem, és bizonyítok. Az előttem lévő futás helyett félelmeim
kötöttek le. Ahogy az utolsó kanyarhoz értem, felnéztem a lelátóra,
megpillantottam szüleimet, akik hangosan biztattak. Látva őket, minden
félelmem elszállt, és életem legjobb eredményével fejeztem be a
versenyt.
A Biblia a bennünket körülvevő hívők "fellegéről" beszél, akik
segítenek elfelejteni a félelem súlyát és a bűn szégyenét, hogy be
tudjuk fejezni a versenyt. Figyelmünket fordítsuk a megkötöző dolgokról
Isten támogatására, ami segít a futásban.

Imádság: Urunk, erőnk forrása, segíts megtennünk azt, amit meg tudunk
tenni, és a többit rád hagyni. Ámen.

Istenre figyelve meg tudunk szabadulni félelmeinktől.
Mack McKinney (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK ERŐÉRT, MIKOR NEHÉZ FELADAT ELŐTT ÁLLUNK!