Csendes Percek július 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Júl. 22., Cs, 03:41:02 CEST

                      2010. július 22. csütörtök

Fil 4,4-9.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami
igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó,
ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9
Amit tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                          LEZÁRT TERÜLET?

Beszédetek legyen mindenkor kedves, sóval fűszerezett, hogy így
mindenkinek helyesen tudjatok felelni. (Kol 4,6)

Három perc telt el azóta, hogy helyet foglaltam a pultnál. Pincérnők,
két szakács és a kisegítő pincér mentek el mellettem, tudomást sem véve
rólam. Az önérzetemet csak az nyugtatta, hogy a mellettem ülő
kamionsofőrrel sem törődött senki.
"Talán ez a pult lezárt terület" - szóltam hozzá. "Talán nincs elég
segítségük" - válaszolta. "Nem kell nekik a pénzünk" - folytattam.
"Lehet, hogy az asztaloknál ülő vendégeket szolgálják ki" - mondta.
Telt az idő. "Az is lehet, hogy nem vagyunk nekik szimpatikusak" -
kezdtem újra. "Kellemes a légkondicionáló, engem nem zavar, hogy várni
kell" - felelte.
Ekkor egy zaklatott pincérnő lépett oda hozzánk, és elmondta, hogy el
kellett zárni a vizet, így nem tudják használni a mosogatógépet.
Ismeretlen beszélgetőtársam mosolygott, megköszönte, és elment.
Nem volt szimpatikus. Háromszor is megpróbáltam bevonni utálatos
viselkedésembe, de nem hagyta magát. Csak később jöttem rá, hogy
pontosan azt tette, amit prédikálni szoktam.

Imádság: Mennyei Atyánk, add, hogy olyannak lássuk magunkat, amilyenek
valójában vagyunk. Add, hogy észrevegyük mások nehézségeit, és együtt
érzők legyünk. Ámen.

Kinek a szavai voltak kedvesek számomra? Miért?
Martin E. Pike, Jr. (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK TÜRELEMÉRT MÁSOK IRÁNT!