Csendes Percek július 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Júl. 21., Sze, 03:41:01 CEST

                       2010. július 21. szerda

Zsolt 19.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Az egek hirdetik Isten dicsőségét, kezének munkájáról beszél a menny.
3 Nappal a nappalnak adja át e szót, éjjel az éjjelnek adja tudtul.
4 Nincs szó és nincs beszéd, hangjuk sem hallatszik,
5 mégis eljut hangjuk az egész földre, szavuk a világ végéig. Sátrat
készített a napnak,
6 amely mint vőlegény jön ki szobájából, örül, mint egy hős, hogy
futhat pályáján.
7 Elindul az ég egyik szélétől, átível a másik széléig, nincs rejtve
melege elől semmi.
8 Az ÚR törvénye tökéletes, felüdíti a lelket. Az ÚR intő szava
határozott, bölccsé teszi az együgyűt.
9 Az ÚR rendelkezései helyesek, megörvendeztetik a szívet. Az ÚR
parancsolata világos, ragyogóvá teszi a szemet.
10 Az ÚR félelme tiszta, megmarad örökké. Az ÚR döntései igazak,
mindenben igazságosak,
11 kívánatosabbak az aranynál, sok színaranynál is, édesebbek a méznél,
a csurgatott méznél is.
12 Szolgádat is figyelmeztetik: ha megtartja azokat, jutalma bőséges.
13 A tévedéseket ki veheti észre? Titkos bűnök miatt ne büntess meg!
14 A kevélységtől is tartsd távol szolgádat, ne uralkodjék rajtam.
Akkor feddhetetlen maradok, sok bűntől mentesen.
15 Fogadd kedvesen számnak mondásait és szívem gondolatait, URam,
kősziklám és megváltóm!

                             LELKI ÖRÖM

Hatalmas dolgot tett velünk az Úr, ezért örvendezünk. (Zsolt 126,3)

Az eső után megjelent egy szivárvány. Felkaptam a fényképezőmet, és
futottam az óceán felőli erkélyre. A tündöklő szivárvány mérföldekre
ívelt át az Atlanti óceán partja felett. Készítettem jó néhány képet,
de a csodálatos szivárvány úgy nézett ki rajtuk, mint néhány
zsírkrétával rajzolt halvány vonal.
A fényképek és a festmények csak sejttetik a valóságot. A teremtett
világ fenségét és az általa kiváltott csodálatot csak akkor értékeljük
igazán, ha személyesen átéljük. Isten is csak akkor lesz fontos
számunkra, ha személyesen megismerjük őt. De vajon lehetséges Istent
személyesen ismerni? Éveken át úgy gondoltam, hogy nem. Elszakadva
éreztem magam Istentől, a Biblia csak történelemkönyv volt számomra,
nem Isten igéje.
Szerencsére a családomnak és a barátaimnak már volt személyes
kapcsolatuk az Úrral. Az ő történeteiket hallgatva, én is ismerni
akartam Istent. Érezni, hogy velem van minden nap. Rávettem magam, hogy
minden nap olvassam a Bibliát. Eljártam bibliaórákra, hogy megismerjem
a Biblia tanításait, és sok kérdésemre választ kaptam. Isten
fokozatosan valósággá vált számomra. Megvallottam bűneimet, és Isten
bűnbocsánattal, majd egy örömteli, szeretetteljes kapcsolattal
ajándékozott meg önmagával, ami napról napra erősödik.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük a te szeretetedet, és hogy
kapcsolatba kerülhetünk veled. Ámen.

Mit teszek azért, hogy ápoljam a kapcsolatomat Istennel?
Deanna Himelick (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK CSALÁDTAGJAINK MEGTÉRÉSÉÉRT!