Csendes Percek július 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Júl. 11., V, 03:41:01 CEST

                      2010. július 11. vasárnap

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                         A LÉLEK ÖSZTÖNZÉSE

Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te
velem vagy. (Zsolt 23,4)

Nemrégiben ösztönzést éreztem arra, hogy segítsek településünk
gyógyíthatatlan betegeinek. Bizonytalanság, félelem és az
alkalmatlanság érzése eleinte megakadályoztak benne, hogy kiálljak
segíteni azoknak, akik életük utolsó szakaszát élik. Felismerve a
kihívás jelentőségét és saját emberi gyengeségemet, újra és újra
visszautasítottam a szolgálatot.
Ahogy imádkoztam a dologért, rájöttem, Isten nem azt kéri tőlem, hogy
egyedül szolgáljak, hanem megígérte, hogy velem lesz. Ezzel a
bizonyossággal mégis jelentkeztem a feladatra. A poros hátsó utakon
vagy az autópályán haladva hívtam Istent, hogy jöjjön velem látogatóba
a súlyos betegekhez. Imában kértem, hogy a Szentlélek használjon engem
Isten szeretetének megmutatására új barátaim előtt.
Isten látható munkálkodása lelki életemet is megerősíti. Ahogy a
leveleket gereblyézem, a füvet nyírom a kertjükben, vagy más dolgokat
végzek helyettük, amelyekre már nem képesek, érzem Isten jelenlétét.
Áldást jelent, amikor szívüket megnyitják előttem, megbánásról,
szeretetről, áldásról, megbocsátásról beszélnek, s arról, hogy Isten
elkíséri őket az örökkévalóságba.

Imádság: Istenünk, segíts ráébrednünk, hogy sosem vagyunk egyedül.
Bármilyen kihívások vagy körülmények vesznek is körül bennünket, te
velünk vagy. Ámen.

Csendesedjünk el: hová küld a Lélek szolgálni?
Doug M. Quinn (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÓGYÍTHATATLAN BETEGEK SEGÍTŐIÉRT!