Csendes Percek január 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jan. 30., Szo, 03:41:02 CET

                       2010. január 30. szombat

2Sám 22,29-34.

29 Te vagy, URam, a mécsesem, az ÚR fénysugarat ad nekem a sötétségben.
30 Veled a rablóknak is nekirontok, ha Isten segít, a falon is átugrom.
31 Az Isten útja tökéletes, az ÚR beszéde színigaz. Pajzsa ő
mindazoknak, akik hozzá menekülnek. 32 Van-e Isten az ÚRon kívül, és
van-e kőszikla Istenünkön kívül? 33 Isten az én erős menedékem, ő
vezeti útján a feddhetetlent. 34 Olyanná teszi lábamat, mint a
szarvasoké, magaslatokra állít engem.

                        AZ Ő GONDVISELÉSÉBEN

Hagyd az Úrra utadat, bízzál benne, mert ő munkálkodik. (Zsolt 37,5)

Feleségemmel egymás mellett ülve lestük az orvos szavait, mit mond
újszülött kislányunkról. Orvosunk, akit mindenki kedvesen csak
"Öregdoki"-nak becézett, éppen befejezte a vizsgálatot; pillantása azt
sejttette, hogy komoly gond van. Melissa lába befelé fordult. Ha ez a
növekedési minta folytatódik, lehet, hogy járni sem lesz képes.
Félelem markolt a szívembe, ahogy hallgattam az orvos beszámolóját. Meg
sem várva, hogy befejezze, kérdések özönét zúdítottam rá. "Tud majd a
lányom járni? Szüksége van műtétre? Mennyibe fog ez kerülni?" Öregdoki
csak mosolygott, majd egy sokkal egyszerűbb megoldást javasolt:
korrekciós gipszkötést. Annyit kért, hogy bízzuk Melissát a gondjaira,
és bízzunk benne. Évekkel később, amikor lányunk már az iskolai
sportokban jeleskedett, örültünk, hogy hallgattunk rá.
Hasonlóan, amikor utunkat Istenre bízzuk, nyugodtak lehetünk afelől,
hogy Isten hűséges, és javunkra fog cselekedni. Még ha a válasz más is,
mint amit vártunk, bízhatunk Istenben, és a kedvező kimenetelben.

Imádság: Istenünk, taníts minket bízni benned minden körülmények
között. Segíts, hogy kétségeink között is, gondjaidra és vigyázó
szemeidre bízzuk magunkat. Ámen.

Amikor utunkat odaszánjuk Istennek, rendelkezésünkre bocsátja a mennyei
erőforrásokat.
Charles E. Harrel (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK A BETEG GYERMEKEKÉRT!