Csendes Percek január 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jan. 16., Szo, 03:41:02 CET

                       2010. január 16. szombat

Zsolt 103,1-6.

1 Dávidé. Áldjad, lelkem, az URat, és egész bensőm az ő szent nevét!
2 Áldjad, lelkem, az URat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!
3 Ő megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet,
4 megváltja életedet a sírtól, szeretettel és irgalommal koronáz meg.
5 Betölti javaival életedet, megújul ifjúságod, mint a sasé.
6 Minden elnyomottal törvényesen és igazságosan bánik az ÚR.

                         ÁLDJÁTOK AZ URAT!

Áldjad, lelkem, az Urat! (Zsolt 103,1)

Egy fa árnyékában álltam, és azt a kis sírkövet néztem, ami kisfiunk
sírhelyét jelölte. Ma lenne egyéves - gondoltam. Szememet elfutotta a
könny, ahogy a temető csendjében álltam. Próbáltam olyan eseményekre
gondolni, melyekért hálás lehetek. A barátaink és a családunk tagjai
segítettek az egészségügyi, majd a temetési költségek átvállalásával. A
gyermek elvesztése megtépázta a férjemmel való kapcsolatomat a gyász
idején, de házasságunk végül túljutott a mélyponton. A szívem már nem
volt annyi gyűlölettel tele, mint mikor Elliott meghalt.
Könnyű az Úr nevét dicsérni az örömteli napokban, de a nehézségek
idején bizony nehéz. A bibliai Jób megtanulta dicsérni az Urat minden
körülmények között. Akkor is magasztalta az Urat, mikor mindent
elveszített. (Jób 1,13-22; 19,25)
Nem tudjuk életünk eseményeit irányítani, de szomorú körülményeinkben
is ragaszkodhatunk hitünkhöz és áldhatjuk az Úr nevét. Isten akkor is
jó, amikor életünk részletei nem tűnnek annak.

Imádság: Istenünk, segíts nevedet dicsérni jó és rossz napokon. Amikor
úgy érezzük, átcsapnak a hullámok a fejünk felett, légy te az
erősségünk. Ámen.

Isten akkor is jó, amikor életünk nem tűnik könnyűnek.
Teresa Luikens (Idaho, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK HÁZASSÁGÁT A NEHÉZSÉGEK PRÓBÁRA TESZIK!