Csendes Percek január 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jan. 14., Cs, 03:41:02 CET

                      2010. január 14. csütörtök

Ézs 43,16-19.

16 Ezt mondja az ÚR, aki utat készített a tengeren, ösvényt a hatalmas
vízen át,
17 aki hagyta, hogy kivonuljanak a harci kocsik és lovak, a hadsereg és
a harcosok, és most ott feküsznek, nem kelnek föl többé, elaludtak,
elhamvadtak, mint a mécses:
18 Ne a régi dolgokat emlegessétek, ne a múltakon tűnődjetek!
19 Mert én újat cselekszem, most kezd kibontakozni, majd megtudjátok!
Már készítem az utat a pusztában, a sivatagban folyókat fakasztok.

                             ÚJ DOLGOK

Ezt mondja az Úr: "Mert én újat cselekszem!" (Ézs 43,19)

Mit is tesz Isten? Hát hogy tudnék én záróbeszédet mondani egy
írókonferencián, hiszen a helyesírássommal is baj van. Mint
lelkészfeleségnek, már pusztán a beszéd megírása órákig tartó
elfoglaltságot és erőfeszítést jelentene.
Istennek van humorérzéke. Gondoskodott a repülőjegyemről és az
ellátásomról is. Nem maradhattam itthon! Bár jómagam soha sem álmodtam
semmi ilyesmit, világossá vált, hogy a láthatáron felbukkanó új
kalandot Isten készítette elő. Micsoda áldást jelentettek az Ézs
43,19-ben olvasható igék. "Mert én újat cselekszem, most kezd
kibontakozni, majd megtudjátok!" Hiszem, hogy Isten újat kíván
teremteni bennem.
Mérlegelve ezt az Istentől jött "új dolgot", kétségek és félelmek
leptek meg. A feladat nagysága ijesztően tornyosult előttem. Egyáltalán
nem vagyok a szavak embere. A férjem tanult ember, egyetemi diplomával
és doktori fokozattal rendelkezik, sokkal inkább neki kellene írnia.
De úgy gondolom, hogy Isten az alkalmatlan embereket is hatalmas
dolgokra hívhatja el. Nem ismerem a jövőmet, de azt tudom, hogy Isten
"új dolgok" elvégzésére hívhat mindenkit. Ha bízunk benne, akkor
felruház mindazzal, amivel teljesen új fejezetet nyithatunk életünkben.

Imádság: Édesatyánk, add, hogy félelmeink soha ne álljanak terveid
útjába. Nyisd meg szemünket, szívünket, hogy elhívásodban egyedül téged
lássunk. Ámen.

Isten nem a felkészülteket hívja, hanem felkészíti az elhívottakat.
Pamela Eubanks (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSENDES PERCEK ÍRÓIÉRT!