Csendes Percek január 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Jan. 7., Cs, 03:41:02 CET

                      2010. január 7. csütörtök

Zsolt 119,89-104.

89 URam, igéd örökké megmarad, szilárdan, akár az ég.
90 Nemzedékről nemzedékre megmarad igazságod. Megszilárdítottad a
földet, ezért áll.
91 Döntéseid szerint áll ma is, mert téged szolgál a mindenség.
92 Ha nem törvényed gyönyörködtetne, elpusztulnék nyomorúságomban.
93 Sohasem felejtem el utasításaidat, mert azokkal éltetsz engem.
94 Tied vagyok! Szabadíts meg, hiszen utasításaidat kutatom.
95 Arra várnak a bűnösök, hogy elpusztíthassanak, de én intelmeidre
figyelek.
96 Látom, hogy vége lesz mindennek, ami megvan, de a te parancsolatod
végtelen.
97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.

                          LELKI JÓ ERŐNLÉT

A test sanyargatásának kevés a haszna, a kegyesség pedig mindenre
hasznos, mert megvan benne a jelen és a jövendő élet ígérete. (1Tim
4,8)

Minden új év elején leltárt készítek életemről, keresve, hogyan
jobbíthatnám meg azt. Mint sokan mások, a szabadság idején szokásos
testi elkényelmesedés után, én is fogadkozom, hogy többet fogok
mozogni, és egészségesebben táplálkozom. Elhatároztam, hogy a téli
hónapokban, amikor a fizikai igénybevételem a legkisebb, naponta
rendszeresen sétálok majd. A reggeli és esti sétáim a háztömb körül
szinte megújítják erőmet.
Miközben büszke voltam az új fizikai állapotomra, és a tükörbe néztem,
észrevettem, hogy közben elhanyagoltam a lelki életemet. Megfogadtam
tehát, hogy minden nap 20 percet elkülönítek a lelki elcsendesedésre.
Újra átolvasom a Biblia egyes könyveit, hogy ezáltal jobban megismerjem
Istent.
A napi olvasmányokban néha kísértést érzek, hogy egyes részeket
átugorjak, különösen, ha nehezen érthetőek. Kitartásért imádkozok
azonban, tudva, hogy Isten szavának tanulmányozása minden időt és
fáradságot megér. A sétáimhoz hasonlóan ennek is sok haszna van. Ha
jobban megértem a Bibliát, és ahhoz hűségesen élek, áldás lehetek a
körülöttem lévőknek. Lehet-e szebben elkezdeni egy új esztendőt és egy
új életet?

Imádság: Istenünk, segíts elhatároznunk, hogy hallgatni fogunk rád, és
tanulunk igédből. Ámen.

A rendszeres lelki táplálék teljesebb életre segít Krisztusban.
Terri Meehan (Surrey, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MOST KEZDIK NAPONTA OLVASNI A BIBLIÁT!