Csendes Percek február 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 27., Szo, 03:41:02 CET

                      2010. február 27. szombat

1Kor 6,12-20.

12 Minden szabad nekem, de nem minden használ. Minden szabad nekem, de
ne váljak semminek a rabjává. 13 Az eledel a gyomorért van, a gyomor
meg az eledelért, de Isten ezt is, amazt is meg fogja semmisíteni. A
test azonban nem a paráznaságért van, hanem az Úrért, az Úr pedig a
testért. 14 Isten ugyanis feltámasztotta az Urat, és hatalmával minket
is fel fog támasztani. 15 Vagy nem tudjátok, hogy a ti testetek a
Krisztus tagja? Most tehát azok, akik a Krisztus tagjai, parázna nő
tagjaivá legyenek? Szó sem lehet róla! 16 Vagy nem tudjátok, hogy aki
parázna nővel egyesül, egy testté lesz vele? Mert - amint az Írás
mondja - "lesznek ketten egy testté." 17 Aki pedig az Úrral egyesül,
egy Lélek ővele. 18 Kerüljétek a paráznaságot! Minden más bűn, amit
elkövet az ember, kívül van a testén, de aki paráználkodik, a saját
teste ellen vétkezik. 19 Vagy nem tudjátok, hogy testetek, amit
Istentől kaptatok, a bennetek levő Szentlélek temploma, és ezért nem a
magatokéi vagytok? 20 Mert áron vétettetek meg: dicsőítsétek tehát
Istent testetekben.

                             A TESTÜNK

A testetek, amit Istentől kaptatok, a bennetek levő Szentlélek
temploma. (1Kor 6,19)

Egy hosszú, fárasztó nap után kimerültnek éreztem magam. A
munkahelyemet elhagyva elképzeltem, milyen jó lenne már otthon lenni,
és testemet kinyújtóztatva, egy forró kávé mellett zenét hallgatni.
Amikor azonban hazaértem, a lakást teljes rendetlenségben, és szinte
bűzben találtam. Kiderült, hogy a házvezetőnő nem járt ott. Csalódottan
jöttem rá, hogy nem szeretnék egy ilyen környezetben maradni, különösen
egy ilyen kimerítő nap után.
Hirtelen úgy éreztem, hogy Isten finoman szól hozzám. Megláttam, hogy
gyakran én is úgy teszek, mint a házvezetőnő: nem figyelek eléggé a
testemre, ami Isten temploma. Gyakran túl sokat dolgozom, vagy túl
sokat pihenek, s nem hagyok időt az imádságra és bibliaolvasásra;
inkább megveszem az egészségtelen ennivalót, csak hogy időt spóroljak.
Megértettem, hogy Isten azt akarja, hogy törődjünk a testünkkel. A test
a Szentlélek temploma. Isten az élet forrása, és nem tehetünk semmit
Isten kegyelme nélkül.

Imádság: Urunk, adj nekünk hálás szívet. Segíts, hogy testünkben és
lelkünkben téged dicsőítsünk. Ámen.

Szükségem van arra, hogy lelkem templomát karbantartsam.
Marcelina Dewi Kumalasari (Jakarta Barat, Indonézia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELFOGLALTSÁGUK MIATT NEM TUDNAK PIHENNI!