Csendes Percek február 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 24., Sze, 03:41:02 CET

                       2010. február 24. szerda

Fil 4,4-9.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami
igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó,
ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9
Amit tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                          TV VAGY BIBLIA?

Igyekezz kipróbált emberként megállni az Isten előtt, mint olyan
munkás, aki nem vall szégyent, hanem helyesen fejtegeti az igazság
igéjét. (2Tim 2,15)

Egyik este egész családom elment otthonról, így egyedül maradtam a
házban. Döntés előtt álltam: vagy tévét nézek, vagy elvégzem a heti
biblia-tanulmányozásomat. Erős volt a csábítás, hogy a gondatlan
tévézést válasszam, de végül a Biblia mellett döntöttem. Két óra
hosszat beleástam magam a Szentírásba. Élénken keresgéltem a szavakat a
szótárban, s ezt követően az utalásokat és magyarázatokat is
elolvastam.
Mikor végeztem, becsuktam a Bibliám, és felfrissültnek, optimistának és
nyugodtnak éreztem magam. Nem emlékszem, hogy valaha is lett volna
ilyen boldog érzésem néhány órás tévézés után. Mikor legközelebb
egyedül maradtam otthon, ismét a bibliatanulmányozással foglaltam le
magam, és újra meggyőződtem, hogy boldoggá tesz.
Távol állok attól, hogy azt állíthassam, soha nem nézek tévét. De
ezeken a napokon szándékosan több időt töltöttem Istennel, és
kevesebbet a gondatlan szórakozással.

Imádság: Mennyei Urunk, segíts úgy kihasználnunk az időt, amit veled
töltünk, hogy megújíthassuk, alakíthassuk gondolatainkat. Ámen.

Milyen felesleges tevékenység veszi el az időmet Istentől?
Robin R. Priestley (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY LEHETŐSÉGÜNK LEGYEN AZ ISTENNEL TÖLTÖTT IDŐRE!