Csendes Percek február 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 22., H, 03:41:01 CET

                       2010. február 22. hétfő

Lk 10,38-42.

38 Amikor továbbhaladtak, betért Jézus egy faluba, ahol egy Márta nevű
asszony a házába fogadta. 39 Volt ennek egy Mária nevű testvére, aki
leült az Úr lábához, és hallgatta beszédét. 40 Márta pedig teljesen
lefoglalta magát a sokféle szolgálattal. Ezért előállt Márta, és így
szólt: "Uram, nem törődsz azzal, hogy a testvérem magamra hagyott a
szolgálatban? Mondd hát neki, hogy segítsen!" 41 Az Úr azonban így
felelt neki: "Márta, Márta, sok mindenért aggódsz és nyugtalankodsz, 42
pedig kevésre van szükség, valójában csak egyre. Mária a jó részt
választotta, amelyet nem vehetnek el tőle."

                          A MEGIRAMLOTT LÓ

Mert így szól az én Uram, az Úr, Izráel Szentje: a megtérés és a
higgadtság segítene rajtatok, a béke és a bizalom erőt adna nektek!
(Ézs 30,15)

A ló túl gyors volt, és ahogy megpróbáltam lépésre fogni, megzavarodva
balra lépett, majd felágaskodott elülső patáira. Hirtelen mozdulatától
megemelkedtem a nyeregben, majd hátrazuhantam. Ordítottam a
fájdalomtól, és biztos voltam benne, hogy eltört valamim. Megpróbáltam
kikászálódni a lószerszámok közül, majd pár percig ott álltam esetlenül
a rodeó arénában. Estefelé a röntgenvizsgálat kimutatta, hogy a
medencém alján lévő kötőszövetek leváltak. Három-hat hónap pihenésre
volt szükségem, hogy felépülhessek.
Aki szeret nyüzsögni, annak egy ilyen előírás nem örömteli hír. A
következő napokban csüggedtség, méreg és idegesség telepedett rám. De
egy napon, mikor önsajnálkozva ültem magányomban, elárasztott Isten
kegyelme. Hirtelen hálálkodni kezdtem minden jóért az életemben.
Könnyek szöktek a szemembe, ahogy soroltam a sok-sok dolgot, amiért
hálás lehetek.
Isten sok mindenre megtanított. Megtanultam lelassítani, és Krisztus
közelségében pihenni. Isten emlékeztetett rá, hogy nem attól válok
értékessé, mit tudok, vagy mit nem vagyok képes véghezvinni, hanem
Jézus áldozata és irgalmassága által.

Imádság: Istenünk, ha csalódottak vagyunk, kérünk, irányítsd figyelmünk
Jézus értünk hozott áldozatára. Ámen.

Krisztus áldozata által vagyunk értékesek.
Drew Travis (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A VESZÉLYES MUNKÁT VÉGZŐKÉRT!