Csendes Percek február 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 17., Sze, 03:41:02 CET

                       2010. február 17. szerda

Róm 3,21-26.

21 Most pedig a törvény nélkül jelent meg Isten igazsága, amelyről
bizonyságot is tesznek a törvény és a próféták. 22 Isten pedig ezt az
igazságát most nyilvánvalóvá tette a Krisztusban való hit által minden
hívőnek. Mert nincs különbség: 23 mindenki vétkezett, és híjával van az
Isten dicsőségének. 24 Ezért Isten ingyen igazítja meg őket
kegyelméből, miután megváltotta őket a Krisztus Jézus által. 25 Mert az
Isten őt rendelte engesztelő áldozatul azoknak, akik az ő vérében
hisznek, hogy igazságát megmutassa. Isten ugyanis az előbb elkövetett
bűnöket elnézte 26 türelme idején, hogy e mostani időben mutassa meg
igazságát: mert ahogyan ő igaz, igazzá teszi azt is, aki Jézusban hisz.

                           CSÚSZÓS LEJTŐ

Mindenki vétkezett, és híjával van az Isten dicsőségének. (Róm 3,23)

Egy hideg februári téli napon a feleségemmel nagy rohanással az
ügyeinket intéztük. Véletlenül jégre léptem, a lábam kirepült alólam, a
földre zuhantam, és eltörtem a bokám. A lábamat begipszelték, és
mankóval tudtam csak járni. Örültem, hogy a bicebócaságom csak
átmeneti.
A böjti időszak 46 napig tart, nagyjából ennyi idő alatt forr össze egy
csont is. Számomra a gipsz viselése ebben az időben egy külső
megnyilvánulása a belső emberi állapotnak. Bukott, megtört ember
vagyok, és ezt alázatosan bevallom.
Egyedül Isten gyógyító keze által tudunk meggyógyulni. Az élet sokféle
körülményében csak az számít, hogyan reagálunk erre a kegyelemre. A
böjt lehetőséget ad, hogy "megtérjetek, és higgyetek az evangéliumban."
(Mk 1,15) A gyógyulás, csak úgy, mint a megigazulás, egy folyamat, és
nem lehet siettetni. Engedelmeskedünk, bízunk, és várunk az Úrra. Isten
pedig meg fog szabadítani minket.

Imádság: Hálát adunk Istenünk, hogy vétkeink sokasága ellenére
kegyelmeddel jelen vagy az életünkben. Ámen.

Isten kegyemére válaszolni egy egész életre szóló program.
Jim M. Quint. (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK HAJLANDÓSÁGÉRT, HOGY AZT TEGYÜK, AMIT ISTEN KÉR!