Csendes Percek február 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 13., Szo, 03:41:01 CET

                      2010. február 13. szombat

Ézs 30,19-21.

19 Ne sírj többé, Sion népe, amely Jeruzsálemben laksz! Bizonyosan
megkegyelmez az ÚR, ha hozzá kiáltasz. Mihelyt meghallja, válaszol
neked. 20 És bár szűkösen adott kenyeret, és kimérte a vizet az Úr, nem
állítják többé félre tanítódat, hanem saját szemeddel láthatod
tanítódat. 21 Saját füleddel hallhatod a mögötted hangzó szót: Ezen az
úton járjatok, se jobbra, se balra ne térjetek le!

                         FÖLDALATTI UTAZÁS

Ímé én angyalt küldök előtted, hogy megőrizzen az úton és bevigyen arra
a helyre, amelyet kijelöltem. (2Móz 23,20)

Ismét eltévedtem! Hetekig ismeretlen országokban utaztam, és ki voltam
merülve. Sötétedett, és a nap vége felé közeledett. A térkép szerint az
étteremnek egy pár utcányira kellett lennie a szállodámtól, de nem
találtam. Az utcák kanyarogtak, az utcanevek néha blokkonként
változtak, és én összezavarodtam.
Mindössze egy egyszerű ételt és egy pihentető éjszakát szerettem volna,
így a következő étterembe bementem. Amikor újra az utcán voltam,
megkönnyebbülten vettem észre a metró-jelet. A földalatti-állomáson egy
jól megvilágított térképet találtam, és betájoltam magam az "ön itt
áll" jelhez. Ezután a színkódos vonalon megtaláltam a szállodához
vezető utat.
Mennyire emlékeztetett ez lelki utazásomra! Amikor összekuszálódnak az
életkörülményeim, vagy nem találom a helyes irányt, a Szentírás
megbízható irányjelző. Fejből fel tudom idézni, vagy elolvasom a
verseket, amelyek erőt adtak a múltban. Krisztus szavaira
összpontosíthatok, aki hű társam volt a viharos és csendes időkben
egyaránt. Tudom, hogy biztonságban vagyok, ha visszatérek ehhez a
térképhez. Az útmutatása betájol, biztonságot és nyugalmat ad. És ez
soha nem változik.

Imádság: Hűséges Istenünk, köszönjük, hogy folyamatosan vezetsz
bennünket, amikor rád bízzuk magunkat. Ámen.

Elveszettnek érezzük magunkat? A Szentírás eligazít!
Joan Floyd (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISMERETLEN HELYEKEN UTAZÓKÉRT!