Csendes Percek február 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Feb. 12., P, 03:41:03 CET

                       2010. február 12. péntek

Lk 15,3-7.

3 Jezus ezt a példázatot mondta nekik: 4 "Ha valakinek közületek száz
juha van, és elveszít közülük egyet, vajon nem hagyja-e ott a
kilencvenkilencet a pusztában, és nem megy-e addig az elveszett után,
amíg meg nem találja? 5 És ha megtalálta, felveszi a vállára örömében,
6 hazamegy, összehívja barátait és szomszédait, majd így szól hozzájuk:
Örüljetek velem, mert megtaláltam az elveszett juhomat. 7 Mondom
nektek, hogy ugyanígy nagyobb öröm lesz a mennyben egyetlen megtérő
bűnösön, mint kilencvenkilenc igaz miatt, akinek nincs szüksége
megtérésre."

                       A PÁSZTOR KERES ENGEM

Én vagyok a jó pásztor, én ismerem az enyéimet, és az enyéim ismernek
engem, és én életemet adom a juhokért. (Jn 10,14-15)

Egy szörnyen hideg februári nap volt, és hóvihar közeledett a farmunk
felé. A feleségemmel a pajtához mentünk, hogy ellenőrizzük a juhnyájat.
Kétszer megszámoltuk a bárányokat; Nora hiányzott. Minden helyet
megnéztünk, ahova egy bárány elrejtőzhet, de sehol sem találtuk. Amint
körbe-körbe kerestük a pajta területén, egyszer csak hallottuk az
erőtlen, ijedt sírását. Be volt szorulva két sor nagy, kör alakú bála
közé, és nem tudott megmozdulni. A traktorral addig húztam a bálákat,
amíg Nora ki nem tudott tekeredni. Hangosan bégetve visszaszaladt az
anyjához. Miközben visszaraktam a bálákat, eszembe jutott Jézus
története az elveszett bárányról.
Mint minden jó pásztor, messzire elmennék, hogy megtaláljam az
elveszett állatot. A mi Urunk ugyanezt teszi. Néha elkóborlunk az igaz
útról, és olyan helyen találjuk magunkat, ahol nem szeretnénk lenni. De
még mielőtt segítséget kérnénk, ő máris keresni kezd, hogy visszavigyen
a nyájhoz. Amint a példázat mondja, nagy öröm támad a mennyben, amikor
az elveszettek közül egy visszatér az Isten házába. (Lk 15,7)

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy úgy vigyázol ránk, amint a pásztor
vigyáz a nyájára. Tarts közel magadhoz és keress meg, ha elkóborolunk.
Ámen.

Akárhová vándorolunk, Krisztus megkeres bennünket.
Charles E. Shoemaker III (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELKÓBOROLNAK ISTENTŐL!