Csendes Percek december 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Dec. 28., K, 03:41:01 CET

                       2010. december 28. kedd

1Kor 3,4-9.

4 Ha az egyik ezt mondja: "Én Pálé vagyok", a másik pedig azt: "Én
Apollósé", nem emberi módon beszéltek-e? 5 Hát ki az az Apollós, és ki
az a Pál? Szolgák csupán, akik által hívővé lettetek; mégpedig ki-ki
úgy szolgál, ahogy megadta neki az Úr.
6 Én ültettem, Apollós öntözte, de a növekedést az Isten adta. 7
Úgyhogy az sem számít, aki ültet, az sem, aki öntöz, hanem csak Isten,
aki a növekedést adja. 8 Aki ültet, és aki öntöz: egyek, és mindegyik
majd a maga jutalmát kapja fáradozásához méltóan. 9 Mert mi Isten
munkatársai vagyunk, ti pedig Isten szántóföldje, Isten épülete
vagytok.

                            KI A VEZETŐ?

Az sem számít, aki ültet, az sem, aki öntöz, hanem csak Isten, aki a
növekedést adja. (1Kor 3,7)

Barátommal egy keresztyén konferencián vettünk részt. Bemutattak nekünk
ott egy férfit, aki szerette volna megismerni közelebbről Istent. A
konferencia vezetője arra kért minket, magyarázzuk el ennek az
embernek, hogyan válhat keresztyénné. Beszélgettünk vele a Biblia
üzenetéről, a megváltásról, válaszoltunk kérdéseire, majd imádkoztunk
érte. Barátommal mindketten végtelenül boldogok voltunk, hogy egy
embert Krisztushoz vezethettünk.
Mi épphogy csak most találkoztunk ezzel a férfivel, de Isten már nagyon
régóta hívta őt a Krisztussal való kapcsolatra. Lehet, hogy olvasott
már Istenről, esetleg hallott másokat az Úrról beszélni. Talán voltak,
akik imádkoztak érte. A velünk való találkozása egy lépést jelentett az
úton, és mások is biztos segítenek majd neki, hogy hitében
növekedhessen.
Akármi is a szerepünk mások Krisztushoz vezetésében, emlékeznünk kell
arra, hogy Isten az egyetlen, aki igazán közel vonhatja az embereket
magához. Micsoda kitüntetés, hogy Isten munkájába mi is
bekapcsolódhatunk!

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy az embereket magadhoz hívod, és
nekünk is megengeded, hogy veled dolgozhassunk. Köszönjük, akármi is a
mi szerepünk. Ámen.

Hogyan tudok segíteni másokat Krisztushoz vezetni?
Nola Passmore (Queensland, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK AZ ÚJ HÍVŐKÉRT!