Csendes Percek december 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Dec. 22., Sze, 03:41:02 CET

                      2010. december 22. szerda

Jak 5,13-16.

13 Szenved-e valaki közöttetek? Imádkozzék! Öröme van-e valakinek?
Énekeljen dicséretet! 14 Beteg-e valaki közöttetek? Hívassa magához a
gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte, és kenjék meg olajjal az Úr
nevében. 15 És a hitből fakadó imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr
felsegíti őt, sőt ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. 16 Valljátok
meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy
meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének.

                     MÉG NEM MONDTAM RÁ ÁMENT!

Szüntelenül imádkozzatok! (1Thessz 5,17)

Kislánykoromban a nagymamám közelében laktam, és sok időt töltöttem
nála. A sötétbarna konyhaszekrény és az aranypöttyös étkezőasztal a
konyhájában meleget és biztonságot sugárzott. Mikor bántott az élet,
nagyi mogyoróvajas sütijével enyhítette sajgó "sebeimet", és
történeteivel, amik még azokról az időkről szóltak, mikor az emberek
szekérrel jártak be a városba.
Mióta az eszemet tudom, nagyi csak segítséggel tudott járni. Valaha
elég volt neki a bot, ma már járókeretre van szüksége. Kislányként az
imádságaimba mindig belefoglaltam, bárcsak a nagyi képes lenne újra
futni. Minden nap azért imádkoztam, hogy erősödjenek meg a lábai. Egyik
délután, amint figyeltem, ahogy jellegzetes bicegéssel lépkedett, a
szívem megindult. "Nagymama, imádkozom a lábaidért, és még nem mondtam
rá áment." A vasárnapi iskolában hallottam a szüntelen imádkozásról, és
mint gyermek, ezt úgy értelmeztem, hogy nem mondunk áment.
Családomban éveken keresztül nevetve mesélték ezt a történetet. De az
az igazság, hogy mindig ilyen hozzáállással kellene imádkoznunk. Az
imádság az Istennel folytatott állandó beszélgetés lehet. Isten jó
barátunk, akivel egész nap elbeszélgethetünk. Ő meg akarja hallgatni a
szívből jövő történeteinket.

Imádság: Atyánk, köszönjük az imádság kiváltságát. Segíts, hogy
állandóan tudjunk imádkozni, és hinni abban, hogy te meghallgatsz
bennünket. Ámen.

Az imádság egy soha véget nem érő beszélgetés Istennel.
Carol Hatcher (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A NAGYSZÜLŐKÉRT!