Csendes Percek december 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Dec. 17., P, 03:41:02 CET

                      2010. december 17. péntek

Zsolt 40,1-6.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Várva vártam az URat, és ő lehajolt hozzám, meghallotta kiáltásomat.
3 Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. Sziklára
állította lábamat, biztossá tette lépteimet.
4 Új éneket adott a számba, Istenünknek dicséretét. Sokan látják ezt,
félik az URat, és bíznak benne.
5 Boldog ember az, aki az ÚRba veti bizodalmát, nem igazodik a
kevélyekhez és az elvetemült hazugokhoz.
6 URam, Istenem! Sok csodás tervet vittél véghez értünk, nincs hozzád
fogható. Szeretném hirdetni és elmondani, de több annál, amit fel
tudnék sorolni.

                             FENT ÉS KINT

Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. Sziklára állította
lábamat, biztossá tette lépteimet. (Zsolt 40,3)

Rab vagyok egy különlegesen őrzött börtönben. A szigorított részlegben
élek, amire gyakran és találóan úgy utalnak, mint "a gödör". Elzárva a
társadalomtól, ez egy magányos és kétségbeejtő hely, a kényelem és a
könyörület minden jelétől mentes. Áthatolhatatlan falai igazi
börtönként vesznek körül.
Korábban azonban minden porcikám rab volt, habár nem voltak falak
körülöttem. A bűn és a bűnnel járó zűrös ügyek a lelki sötétség mély
gödrébe taszítottak. De ahogy a zsoltáros, én is Istenhez kiáltottam és
rájöttem, hogy a mélység falai nem áthatolhatatlanok. Isten felemelt,
és kiemelt belőle.
Még a "gödör"-ben is látok Bibliát, és keresztyén irodalmat.
Elítélteket azon kapok, hogy imádkoznak, és hallok rabokat, akik kérik,
hogy beszélhessenek a börtön lelkészével.
A bűn sarának és iszapjának akármilyen mélységében találjuk magunkat,
akármilyen magányosnak, gyámoltalannak vagy reménytelennek érezzük
magunkat, Isten meg tud hallani bennünket, fel és ki tud emelni, és
sziklára tud állítani bennünket.

Imádság: Ó Urunk, mindegy, hogy milyen mélyek a mi gondjaink, hadd
tekintsünk rád segítségért, szabadításért a pusztulásból, a
kétségbeesésből és mindabból, ami bebörtönöz minket. Köszönjük, hogy te
vagy a mi menedékünk és Megváltónk. Ámen.

Nincs olyan mély gödör, ahová Isten ne jönne le értünk.
Charles P. Axe (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ELÍTÉLTEKÉRT!

Hirdetés:

Szeretnéd, hogy gyermeked, vagy az ismeretségi körödben lévő gyermekek
is tarthassanak napi áhítatot az interneten? Itt a lehetőség a
http://www.csodaklikk.com oldalon! Játékok, Bibliai kalandozások,
Áhítat, Képeslapküldés, Levelezés a Tanácsadókkal... Egy biztonságos
oldal gyermekeknek a VISZ Gyermekevangélizációs Közösségtől.