Csendes Percek december 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Dec. 12., V, 03:41:01 CET

                     2010. december 12. vasárnap

Jn 3,16-21.

16 Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy
aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. 17 Mert az
Isten nem azért küldte el a Fiút a világba, hogy elítélje a világot,
hanem, hogy üdvözüljön a világ általa. 18 Aki hisz őbenne, az nem jut
ítéletre, aki pedig nem hisz, már ítélet alatt van, mert nem hitt az
Isten egyszülött Fiának nevében. 19 Az ítélet pedig azt jelenti, hogy a
világosság eljött a világba, de az emberek jobban szerették a
sötétséget, mint a világosságot, mert a cselekedeteik gonoszak. 20 Mert
aki rosszat cselekszik, gyűlöli a világosságot, és nem megy a
világosságra, hogy le ne lepleződjenek a cselekedetei. 21 Aki pedig az
igazságot cselekszi, a világosságra megy, hogy kitűnjék
cselekedeteiről, hogy Isten szerint cselekedte azokat."

                        A LEGNAGYOBB AJÁNDÉK

Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki
hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. (Jn 3,16)

A legtöbb emberhez hasonlóan én is szeretem az ajándékozást. Szeretek
kapni, és szeretek adni is. Már szeptemberben vagy még korábban
elkezdek izgulni a karácsony miatt. Alig várom, hogy kitaláljam, mit
fogok adni a családtagjaimnak, vegyek nekik valamit, vagy inkább magam
készítsek. Mindig élvezettel gondolok arra, milyen ajándékot adok az
unokáimnak. Alig várom, hogy kibontsák, és öröm látni a sugárzó
arcukat, mikor tetszik nekik.
Vajon Isten is hasonlóan érzett-e, amikor odaadta az egyszülött Fiát
értünk? Figyelte, mekkora lesz az örömünk, amikor Jézus a világra jött?
Szomorúságot érzett, amikor nem örültünk ennek a hatalmas ajándéknak?
Nagyon csalódott vagyok, mikor az unokáim nem örülnek az ajándéknak, és
milyen boldogság, amikor örömöt okozhatok nekik. Remélem, Istent
boldogság tölti el, amikor látja, hogy szeretem Jézust és örülök az
ajándéknak, amit nekem adott.
A gyermekeimnek és unokáimnak adott ajándék meg sem közelíti azt, amit
Isten adott nekünk Jézusban. Kezdve a családommal, mindenkinek el
akarom mondani a Jézus Krisztusról szóló jó hírt, az életben kapható
legnagyobb ajándékot.

Imádság: Istenünk, köszönjük ajándékodat Jézusban. Ámen.

Jézus a legnagyobb ajándék, amit valaha is kaptunk.
Susie Hoffmann (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK KARÁCSONYI ÖRÖMÉRT!