Csendes Percek augusztus 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Aug. 31., K, 03:41:02 CEST

                       2010. augusztus 31. kedd

Mt 11,28-30.

Jézus mondja: 28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és
meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek
magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és
alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám
boldogító, és az én terhem könnyű."

                         KERESZTYÉN BARÁTOK

Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
(Gal 6,2)

Utolsó kemoterápiás kezeléséről vittem haza feleségemet. Ahogy
bekanyarodtam az utcánkba, nagy tömeget pillantottam meg az udvarunkon.
Lufikat és táblákat tartottak, csengettyűket ráztak. Ahogy közelebb
értünk, láttam, hogy a gyülekeztünk tagjai azok. Keresztyén barátaink
sokféle módon fejezték ki az elmúlt nyolc hónapban, hogy mellettünk
állnak. Képeslapokkal, biztató szavakkal, étellel vártak, amikor
egy-egy kezelésről haza értünk - hogy csak néhány példát említsek arra,
hogyan segítettek terheink hordozásában. Most azért jöttek, hogy velünk
ünnepeljenek, amint "átszakítjuk a célszalagot".
Mai igénkben Jézus azt mondja nekünk, hogy amikor kimerülünk terheink
cipelésében, akkor könnyíteni fog a súlyon. Ezek a csodálatos emberek
Krisztus kezei és lábai voltak azzal, hogy mellettünk álltak, cipelték
terhünket, és könnyítettek a súlyon. Istennek legyen hála a
gyülekezetért!

Imádság: Hálát adunk, Úr Jézus, a keresztyén barátokért, akik
mellettünk állnak a nehéz időkben. Add, hogy mindannyian észrevegyük
azokat, akik súlyos terheket cipelnek, hogy a te segítő kezeid és
lábaid lehessünk. Ámen.

Ha körülnézünk, akkor meglátjuk, kiknek van szükségük a mi
segítségünkre a terheik elhordozásában.
Chris McCormick (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK GYÜLEKEZETI ÖSSZEFOGÁSOKÉRT!