Csendes Percek augusztus 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Aug. 28., Szo, 03:41:02 CEST

                     2010. augusztus 28. szombat

Ef 4,25-5,2.

25 Ezért tehát vessétek le a hazugságot, és mondjatok igazat, mindenki
a felebarátjának, mivelhogy tagjai vagyunk egymásnak. 26 "Ha
haragusztok is, ne vétkezzetek": a nap ne menjen le a ti haragotokkal,
27 helyet se adjatok az ördögnek. 28 Aki lopni szokott, többé ne
lopjon, hanem inkább dolgozzék, és saját keze munkájával szerezze meg a
javakat, hogy legyen mit adnia a szűkölködőknek. 29 Semmiféle bomlasztó
beszéd ne jöjjön ki a szátokon, hanem csak akkor szóljatok, ha az jó a
szükséges építésre, hogy áldást hozzon azokra, akik hallják. 30 És ne
szomorítsátok meg az Isten Szentlelkét, aki által el vagytok pecsételve
a megváltás napjára. 31 Minden keserűség, indulat, harag, kiabálás és
istenkáromlás legyen távol tőletek minden gonoszsággal együtt. 32
Viszont legyetek egymáshoz jóságosak, irgalmasak, bocsássatok meg
egymásnak, ahogyan Isten is megbocsátott nektek a Krisztusban.
1 Legyetek tehát Isten követői, mint szeretett gyermekei, 2 és éljetek
szeretetben, ahogyan a Krisztus is szeretett minket, és önmagát adta
értünk "áldozati ajándékul, az Istennek kedves illatként."

                         AZ IGAZSÁG MONDÁSA

Aki befogadja parancsolataimat, és megtartja azokat, az szeret engem,
aki pedig szeret engem, azt szeretni fogja az én Atyám; én is szeretni
fogom őt, és kijelentem neki magamat. (Jn 14,21)

Sokáig azt hittem, hogy a kisebb hazugságok a mindennapi élet bevett
dolgaihoz tartoznak, és néha hasznosak. Azt gondoltam, hogy ezek
segítségemre vannak az életben. Amikor azonban elkezdtem a Bibliát és
más keresztyén könyveket rendszeresen olvasni, rájöttem, hogy tévedtem.
Az Úr azt szeretné, ha engedelmeskednénk a Biblia parancsolatainak és
útmutatásainak, hogy igazat mondanánk. Engedelmességünk hitünkről
tanúskodik, és kifejezi, hogy valóban szeretjük Istent. Amikor
engedelmeskedünk Istennek, akkor az életünkben felmerülő nehézségeket
is le tudjuk győzni. Elhatároztam, hogy Isten segítségével megváltozok,
és igyekszem igaz lenni. A Szentlélek segített nekem. Most rendszeresen
olvasom a Bibliát, imádkozok minden nap, próbálok odafigyelni Isten
hangjára, és kevesebbet beszélni. Könyörgök Krisztushoz, hogy segítsen
napról napra többet tanulni tőle.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy te szeretsz bennünket, bűnösöket.
Segíts bennünket, hogy közel legyünk hozzád és kövessünk téged. Ámen.

Krisztus igazságát testesítjük meg, amikor törvényei szerint élünk.
Nyikolaj Shopov (Várna, Bulgária)

IMÁDKOZZUNK AZ IGAZMONDÁS KEGYELMÉÉRT!