Csendes Percek augusztus 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Aug. 22., V, 03:41:01 CEST

                     2010. augusztus 22. vasárnap

Ézs 40,9-11.

9 Magas hegyre menj föl, ki örömhírt viszel Sionnak, kiálts erős
hangon, ki örömhírt viszel Jeruzsálemnek! Kiálts, ne félj! Mondd Júda
városainak: Itt van Istenetek!
10 Az én Uram, az ÚR jön hatalommal, karja uralkodik. Vele jön
szerzeménye, előtte jön, amiért fáradozott.
11 Mint pásztor, úgy legelteti nyáját, karjára gyűjti a bárányokat,
ölébe veszi őket, az anyajuhokat szelíden terelgeti.

                      VIGASZTALJÁTOK SZÍVEMET

A minden kegyelem Istene pedig..., miután rövid ideig szenvedtetek,
maga fog titeket felkészíteni, megszilárdítani, megerősíteni és
megalapozni. (1Pt 5,10)

Mankóhoz kötötten képtelen voltam önállóan autót vezetni, ami
elviselhetetlen volt a számomra. De barátaim segítőkészek voltak, és
lehetővé tették, hogy eljussak, ahová csak mennem kellett: a templomba,
az orvoshoz és az élelmiszerboltba.
Egyik ilyen "kirándulásból" visszatérve, amint lassan haladtam a
lépcsőn felfelé, egyik barátnőm szorosan mögöttem jött, és minden
lépésnél könnyedén ráhelyezte kezét a hátamra. "Biztonságot adnak a
kezeid" - mondtam.
Gyakran kerülünk olyan helyzetbe, mikor vigasztalásra szorulunk. Isten,
mint a pásztor a botjával terelgeti nyáját, kezét reánk helyezi.
Megérinti szíveinket, mikor leginkább szükségünk van rá, és megnyugvást
találunk. Isten békessége erősít a megpróbáltatások idején. Így képesek
vagyunk túllépni a nehézségeken, legyőzve a kísértést, kétséget és
félelmet.
Isten vigasztalása néha az írott ige formájában érkezik. Talán más
hívőktől kapunk segítséget és támogatást. Sokszor pedig Isten
Szentlelke által szól hozzánk imáink meghallgatásában. Bárhogyan is
érkezik a segítség, mindig bízhatunk benne, hogy Isten vigasztalása
megtart bennünket.

Imádság: Drága Urunk, segíts emlékeznünk, hogy te mindig biztosítod
számunkra az élet megpróbáltatásaiban szükséges békédet és
vigasztalásodat. Ámen.

Isten megtartó keze mindig közel van.
Paula Geister (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI MŰTÉT UTÁN LÁBADOZIK!