Csendes Percek augusztus 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Aug. 16., H, 03:41:03 CEST

                      2010. augusztus 16. hétfő

Mt 10,29-31.

Jézus mondja: 29 "Ugye, a verébnek párja egy fillér, és egy sem esik le
közülük a földre Atyátok tudtán kívül? 30 Nektek pedig még a hajatok
szálai is mind számon vannak tartva. 31 Ne féljetek tehát: ti sok
verébnél értékesebbek vagytok."

                              A VERÉB

Jézus mondta: "Egy sem esik le közülük a földre Atyátok tudtán kívül."
(Mt 10,29)

Mint egy megszállott madárfigyelő, gyakran alig várom, hogy valami
ritka madárfajt megpillantsak a madáretetőmön, ugyanakkor a közönséges
madarakra szinte rá se tekintek. Ez azonban megváltozott, miután egy
mindenki által jól ismert apró kis verebet találtam az utcán feküdni.
Talán egy járművel ütközhetett. Gyorsan igyekeztem megmenteni, és
óvatosan hazavittem. Ahogy közelebbről szemügyre vettem, elámultam
szépségén. A hátán a gesztenyebarna színt fekete csíkok tarkították,
barna szárnyain pedig egy fehér sáv húzódott. Feje szürke, mellkasa
pedig pelyhes fehér. Megcsodáltam vékony kis lábait, amik képesek ezt a
törékenynek látszó madárkát az ágon tartani még a zord hóviharban is.
Ahogy ott tartottam pici testét a tenyeremben, és éreztem finom
szívdobogását, elsírtam magam.
A Biblia azt mondja, hogy Isten tudja, ha egy veréb a földre hull. Ezt
a kismadarat is látta, és figyelte, ahogy felvettem, és most ebben a
pillanatban is ott volt velünk. Rájöttem, hogy Isten is szeretettel
tart a tenyerében, mint ahogy én óvom ezt a kis verebet. Isten kedves
szavaival mondja nekem, hogy szeret, elfogad és felmérhetetlenül
drágának tart.

Imádság: Drága Mennyei Atyám, köszönöm csodálatos, feltétel nélküli
szeretetedet, mely minden teremtményed felé megnyilvánul, és az enyém
is lehet. Ámen.

Nevünk be van vésve Isten tenyerébe. (Ézs 49,16)
Janice Ross (Orkney-szigetek, Skócia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK FONTOS TUDNIUK, HOGY ISTEN SZERETI ŐKET!